פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שירות לקוחות ותחושת זלזול וטרטור מאלקטרה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏24 ‏יוני ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה, לפני חצי שנה הותקן אצלי בדירה מזגן של אלקטרה.
קיבלתי טלפון שהמזגן הפסיק לקרר מהשוכר של הדירה.
במשך 3 ימים ניסיתי לתפוס את אלקטרה כאשר הזמן המתנה הוא מעל 40 דקות כל פעם עד שהתייאשתי!
עד שהצלחתי לתפוס אותם הם ביקשו מספר דגם.
חברתי אליהם עם מספר, והם טענו שזה לא המספר ושהמספר מוטבע בברקוד.
הברקוד פונה לכיוון פיר המיזור ועל מנת לראות אותו צריך לפרק את המזגן.
הסברתי לחברה את הבעיה וזה ממש לא עניין אותם ובנוסף ביקשו טופס 4 (מה הקשר?!)
הזמנתי טכנאי פרטי כי כבר יצא לי הלב על השוכר שלי (אדם חולה) בימים חמים אלו ושלמתי 500 ש"ח על מילוי גז. הטכנאי אמר לי להזמין אותם כי יש דליפת גז.
הם פשוט לא עונים לי ! אני פשוט מרגיש מטורטר מהטרטורים שלהם. פשוט צריך להתעסק עם זה משרה מלאה על מנת לקבל שירות על מזגן ששילמתי עליו. אני לא מבין מדוע זה כך.
הם לא מוכנים להגיע עד שלא אתן להם את המספר על הברקוד. הדבר הזה לא אפשרי מבחינתי כי זה לפרק את המזגן לחלוטין.
יש לי תעודות אחריות וקבלות. לא מבין אבל התחושה שהם מנסים לברוח מהאחריות שאליה התחייבו
עוגמת נפש סוג הנזק :
הגעת טכנאי והחזר על הטכנאי הפרטי שהזמנתי בינתיים פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה