פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות רצון.< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ראשל"צ רחוב ספיר כתובת:
תיאור הבעיה:
אני רכשתי 4 מזגנים בשנת 2010 בחברת אלקטרה שלושת המזגנים עד היום אין לי איתם בעיה.המזגן הרביעי בסלון מהיום שהותקן, לא הייתי מרוצה ממנו והיו לי המון בעיות איתו.כל הזמן פניתי לחברה שהמזגן ו לא מקרר. קיבלתי שנה אחריות מהחברה שילמתי עד 2013 אחריות. והאחריות הסיימה מלפני שנה.המזגן לא מקרר למרות שב 2013 עבר בחברה תיקון גז. לא ייתכן 4 שנים שכל שנה צריך להזמין טכנאי לתיקון גז. אלקטרה לא פתרה לי את הבעייה ואני פניתי אליהם איןו ספור פעמים,לשירות לקוחות פניות הציבור וכל מיני מנהלים ואף אחד לא מוכן לעזור כמו כן אני אישה נכה ויש לי ילד נכה.עם כל מצבי לא הסכימו לבוא אני כבר חודש ימים רודפת אחרי אלקטרה ואין פיתרון אודה לכם אם תוכלו לעזור לי בפיתרון הבעייה . בתודה הניה
אי שביעות רצון סוג הנזק :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
שירות אלקטרה שם ותפקיד:
ראש צוות מטעמנו יצר קשר עם הלקוחה, ונמצא כי המזגן שברשותה סיים את תקופת האחריות. הוצע ללקוחה לתקן את המזגן במחיר מיוחד.
תגובה:
ראש צוות מטעמנו יצר קשר עם הלקוחה, ונמצא כי המזגן שברשותה סיים את תקופת האחריות. הוצע ללקוחה לתקן את המזגן במחיר מיוחד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה