פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגם במוצר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מזגן אלקטרה POWER 28 שנקנה לפני שנתיים וחצי.
כבר בקיץ שעבר המזגן התחיל לטפטף בבית, הבאנו טכנאי שטיפל בבעיה
, אך הבעיה חזרה מאוד מהר, אך נכנסנו כבר לחורף ואז לא היתה בעיה של טיפטוף. עכשיו שחזרנו לקיץ, המזגן ממשיך לטפטף.דיברתי עם הטכנאי שוב והוא סיפר על כך שהוא נתקל בבעיה חוזרת בסוג מזגן זה , שהאמבטיה /תעלה שאוגרת את המים נסדקת ולכן נוצר הטיפטוף, ובנוסף לכך זה ידוע בחברה על בעיה זו.
ביום רביעי 2.7.14 התקשרתי לשירות של אלקטרה לבדוק מה עושים אם זה , דיברתי שם אם נציגה , שהדבר היחיד שעיניין אותה , זה להגיד לי שביקור טכנאי עולה 260 ש"ח לא כולל תיקון וחלקים. שניסיתי להסביר לה שיש תקלה במזגן שקשורה למוצר עצמו ולא יכול להיות שאני שברתי את התעלה שתלויה באויר ונדלקת אם שלט בלבד.
ביקשתי לדבר עם האחראי ונאמר לי שהאחראי יחזור אלי עוד היום, דבר שלא קרה והוא חזר אלי למחרת בשמונה בבוקר. עדכנתי את האחראי בפרטי הבעיה וסוכם איתי שיגיע אלי טכנאי היום 8.7.14 ואחרי שהטכנאי יגלה את הבעיה, הוא ידבר עם ראש הטכנאים ונדבר גם איתו ואם זה יהיה קשור לתעלה, נדבר ונראה מה עושים.
האחראי טכנאים לא הסכים לדבר איתי ואמר לטכנאי שייגבה ממני 1400 ש"ח עבור התיקון.
לא נראה לי שאני צריך לשלם על בעיה שישנה בגלל שאיכות מוצר בעייתית ועל בעיה חוזרת במוצר.
לא יכול להיות שמזגן לאחר שנה וחצי כבר יהיה דפוק והחברה לא תיתן מענה לכך על חלקים פגומים שבאופן קבוע נסדקים.
לא יכול להיות שחברה מתנערת ולא לוקחת אחריות על בעיה עקרונית שיש במוצר
שיחליפו את האמבטיה/תעלת המים של מזגן POWER 28 פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
שירות אלקטרה שם ותפקיד:
נוצר קשר עם הלקוח ותואם עבורו מועד לביקור טכנאי, אנו מוודאים כי פנייתו תטופל בצורה מלאה תגובה:
נוצר קשר עם הלקוח ותואם עבורו מועד לביקור טכנאי, אנו מוודאים כי פנייתו תטופל בצורה מלאה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה