פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מקרר ליבהר LIEBHERR, בכמעט 20,000 ש"ח.
החליפו לי 5 פעמים את מתקן הקרח ופעמיים את הידיות.
בכל פעם החוצפנים האשימו אותי בשימוש לא נכון וטענו ששידרגו את החלק ומעכשיו יהיה יותר עמיד.
אני בתמימותי האמנתי להם, מתברר שיש "מחלות" למקרר היקר מאוד הזה ואלו רק 2 מתוך ה"המחלות" שלו.
בכל פעם שהמחולל קרח התקלקל הוא הקפיא גם את כל הנזילות והשבית את המקרר והמשמעות זו זריקת כל המוצרים לפח.
הם מודעים לכך שיש להם מוצר פגום ובכל זאת מחייבים בכל פעם מחדש על התיקון.



כספי סוג הנזק :
תיקון ללא תשלום פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות - אלקטרה סחר שם ותפקיד:
שלום,
למרות שהמקרר כבר לא במסגרת אחריות, סוכם עם הלקוח כי יוחלף מגשית לאייסמייקר ללא תשלום.
תגובה:
שלום,
למרות שהמקרר כבר לא במסגרת אחריות, סוכם עם הלקוח כי יוחלף מגשית לאייסמייקר ללא תשלום.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה