פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע של החברה - ראו מטה נושא התלונה:
להב ליאור שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכולם. אינני מרבה לשתף או בכלל לכתוב, פוסטים.. אבל הפעם חייב. מבקש בזאת שתשתפו את הפוסט הזה לחבריכם ותבקשו שגם הם ישתפו. מדובר על חווית שירות הגרועה ביותר שהכרתי, כבר שבעה חודשים אין לי תנור אפייה בבית. הוא פשוט מקצר את מערכת החשמל בכל הבית. זה התחיל בהמתנה של "רק" חמישה חודשים לחלקים…. והמשיך בכך שגופי החימום החדשים ששמו בתנור מקצרים גם הם. 6 ביקורים של טכנאי לא מספיקים כנראה ועכשיו רוצים לשלוח טכנאי בכיר ובקשתי שיבוא כבר עם חלקים להחלפה נענתה על ידי השירות שהם לא מתחייבים לכך….. אין שום אפשרות לדבר עם אחראי או מנהל. פשוט נזרקים ממוקדן אחד לאחר, ומקבלים תחושה אמיתית של חוסר אונים. מדובר בתנור סאוטר גדול ויקר, בן שלוש וחצי. היבואן זו חברת אלקטרה, שכבר לא נותנת שירות למרבית המוצרים שהיא מייבאת. ה"שירות" עבר לחברת פלרום , שלא מכירה במושג שירות ואינם יודעים להתייחס ללקוחות. המסר העיקרי שלי- לא לרכוש שום מוצר של אלקטרה, או כזה שהיא מייבאת. שתפו, תודה.
בזבוז זמן וכסף. סוג הנזק :
החלפת התנור פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות - אלקטרה סחר שם ותפקיד:
תואם ביקור טכנאי בכיר ליום ראשון הקרוב על מנת לדאוג לתקינות מלאה של תנור הלקוח. תגובה:
תואם ביקור טכנאי בכיר ליום ראשון הקרוב על מנת לדאוג לתקינות מלאה של תנור הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה