|
|
|
|
|
|
שירות תיקון למזגן אלקטרה אינוורטר |
נושא התלונה: |
יום שני 08 ספטמבר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי פניתי לחברה בנוגע למזגן שמקפיץ את הפחת. זמן המתנה ארוך בטירוף למענה טלפוני. נקבעה פגישת אבחון ושולם 260 ש"ח. ביקשתי הצע"מ כתובה לתיקון וכעבור שלושה שבועות וחמישה טלפונים התקבלה הצעה ע"ס 1511 ש"ח נוספים. אישרתי את התיקון ונתתי את פרטי האשראי לתשלום מראש. הגיע הטכנאי ואמר שלא מסוגל לבצע את התיקון. אחרי שיחות ביוזמתי, נתנו לי הצעת מחיר מעודכנת (הכוללת "תוספת עבודה מיוחדת") ע"ס 2161 ש"ח.
|
בזבוז זמן+קיץ ללא מזגן |
סוג הנזק : |
החזר התשלום עבור הבדיקה 260 ש"ח + עוגמת נפש 500 ש"ח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אלקטרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|