פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי גובל בהונאה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי מדיח כלים בן פחות משניים מתוצרת "מילה".
לפני כחודש המכשיר הנ"ל הפסיק לעבוד.
התקשרתי לחברת "אלקטרה" כנותנת שירות מורשית ע"י הייצרן.
נקבע לי תור לטכנאי ליום ד' בין השעות 0800-1200.
בסביבות 1130 הטכנאי הודיע טלפונית שיאחר... (הרי חצי יום עבודה כבר אבד, ועכשיו החצי השני).
כשהגיע הטכנאי (אין לי שם), הוא פרק את מכסה דלת המדיח והודיע לי שיש צורך להחליף את מנגנון נעילת הדלת, ואולי גם כרטיס אלקטרוני שנפגם.
לא היו לו חלקים אלה, והוא הודיע לי שיחזור אחרי שבוע, עם החלקים הנדרשים להחלפה.
הוא אף הודיע לי שהם אינם זולים...
דרש 240 ש"ח עבוד הביקור
שאלתי על מה עלי לשלם אם לא תיקן כלום? והאם יהיה עלי לשלם גם עבור הביקור הבא
נענתי שהביקור הבא לא יהיה כרוך בתשלום, על כן הודעתי לו שאינני מתכוון לשלם עכשיו, והתשלום עבור הביקור הנוכחי יהיה בביקור הבא, דבר שגרם לתגובה לא סימפטית בלשון המעטה שהסתיימה בטריקת דלת י ע"י הטכנאי
כעבור שבוע התבשרתי טלפונית שהחלקים הגיע וקבעו לי ביקור לאחר שבוע ביום ד' שוב בין 0800-1200.
בסביבות השעה 1130 הודיעו לי טלפונית שלצערם החלקים שהגיעו אינם מתאימים, לכן הטכנאי לא יגיע. שוב התבזבז יום עבודה שלי.
הודעתי לטלפנית שבמידה והמכשיר לא יתוקן עוד באותו יום עד השעה 1200 עם החלקים המתאימים – אינני רוצה לשמוע מהם יותר, וניתקתי את השיחה.
בתגובה צלצל אלי מנהל השירות וחזרתי על הודעתי.
מאחר ולא שמעתי מהם דבר, התקשרתי לאחר שבוע לטכנאי בשם יהודה דהן מחברת "אלקטרם מוצרי צריכה" בירושלים, שהופיע אצלי מייד, בדק את המכשיר ומצא ניתוק בחיבור לחשמל. תוך פחות מ-30 שניות חיבר את המכשיר למקור הזרם, והוא התחיל לעבוד כמו חדש,
התקשרתי שוב לאלקטרה לחוות דעתי על האמון במקצועיות הטכנאי שלהם ויחסם ללקוחות מבחינת עמידה בלוח זמנים וכיבוד זמנם היקר של לקוחותיהם אך לשוא.
כדאי ליידע את הציבור על רמה זו של שירות.


וגם סוג הנזק :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה