פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה נגד אבי סופר וחברת אלקטרה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
סופר" "אבי החנויות ברשת סאוטר, מסוג מקרר רכשתי ביום–27 לפברואר בסניף

ראשון לציון.

לאחר כשבוע התקבל המקרר בביתנו.

עם הפעלת המקרר, בקע ממנו רעש שאינו סביר ומפריע את מנוחתנו.

שמטבח אף על זאת השינה, ובחדר בסלון הבית, רחבי בכל נשמעהרעש

בביתנו הנו חלל סגור ואינו חלל הפתוח עם חלל הסלון.

לנותן אותנו הפנו אלו אולם המוצר, רכשנו ממנו סופר אבי לסניף במיידיפנינו

ברעש מדובר כי קבע אלקטרה מטעם המקצוע בעל - "אלקטרה"השירות

האופייני למקררים מסוג זה – וטען שאין מה לעשות.

בכל רעשים להשמיע צריך מקרר ואין סביר, שאינו ברעש מדובר לדעתי כיאציין

רחבי ביתי ולהפריע מנוחתי.

בבית הסבירה רעש רמת מהי לדעת המקצוע בעל יכול כיצד השאלה,עולה

הלקוח, ללא בדיקה מקצועית עם מד דציבלים לצורך הערכת גובה הרעש?!.

סופר אבי לסניף שוב פניתי המקצוע, בעל של לכתולאחר– לציון, ראשון

לדבריו , מזרחי קובי למר אותי הפנה וזה אסף בשם אדון עם לשיחההופנתי

בעל מקצוע מטעם סאוטר.

יועיל שזה בתקווה מזרחי, קובי מר אחרי שלי רדיפות מסכת החלה יום,מאותו

בטובו לתאם מועד לבדיקת הרעש.

אולם, כל פעם "נפנף" אותי בתירוץ כי יחזור אלי בהקדם ויגיע לביתי לבדוק.

ביום29/3 שלא כמובן "הערב", בשעות לביתי יבוא כי לי מסר וזה שוב פניתי,

כי מסר וזה יגיע שעה באיזה לשאול פניתי להגיע, מתכוון בה השעה אתציין

אינו יודע ויצור קשר לעדכן.

בכל בביתי מקצוע לבעל להמתין לשבת צריך אני האם בדעתי, מעלהאינני

הגעה שעת לי למסור התכוון ולא מסר לא זה שהרי הערב?!שעות – כי נראה

לאור העובדות והרדיפות אינו התכוון להגיע כלל.

הלחץ את מבין אינו כי לה מסר זוגתי, עמו שערכה בשיחה יום,באותו

הרעש?! סבירות את בדק מי אך סביר, ברעש מדובר ולדבריו תקיןושהמקרר

כאמור, בעל המקצוע לא הגיע עם מד דציבלים.

תקין אינו כספי, במיטב סופר אבי מחברת רכשתי אותו המקררלסיכום,– שהרי

מרעיש!!

לעזור רצון וחוסר מנפנף יחס ראוי, איננו בסניף קיבלנו אותו השירות כןכמו

ולפתור את הבעיה.

הנו סאוטר) מטעם מקצוע בעל הנו (שלטענתו מזרחי קובי ממר שהתקבלהיחס

מחפיר פוגעני ורחוק מלהיות שירותי.

שלא לצרכן לגרום מובהקת במטרה הנו הנ"ל, מכל שקיבלנו היחס כי,נראה

במסגרת התקול המוצר את ולהחזיר זכויותיו אתלממש14 מכוח לו שניתן

החוק.

לאור האמור, אבקש התערבותכם ועזרתכם אל מול הגורים המוזכרים מעלה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי על המוצר פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה