פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רשלנות בטיפול בבקשתי לתקן מזגן + גביה כוחנית ולא מוצדקת של תשלום נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏יוני ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
תלונה זו נשלחה לאלקטרה ב-21/7/2014 ועד היום לא הגיעה כל תגובה - נשלח בדאר רשום מספר: RR360909953IL.
1. בתאריך 19/6/14 פניתי לאלקטרה בבקשה לתקן את מזגן האלקו אינורטר 14 שמותקן בחדר השינה שלי.
2. התקלה שדווחתי: היחידה החיצונית לא פועלת כלל.
3. ציינתי שידרש כניראה להחליף את כרטיס המעבה.
4. ביקשתי להתיעץ לפני הזמנת התיקון עם איש טכני כדי לברר:
א. עלות החלק (כרטיס המעבה).
ב. תקופת האחריות על החלק.
ג. האם החלק חדש או משופץ.
ד. מדוע לא ניתנת תקופת אחריות סבירה (12 חדשים) על החלק.
5. לתדהמתי, אלקטרה דחתה את בקשתי לקבלת הייעוץ.
6. נאלצתי להזמין את התיקון ללא המידע שהיה דרוש לי וזאת כי אלקטרה היא היצרנית של המזגן ורציתי תיקון איכותי.
7. לצערי, אלקטרה הסכימה לבצע את העבודה רק ביום ג' - שבוע לאחר שהמזגן התקלקל.
8. החלטתי "לבלוע את הצפרדע" והזמנתי את התיקון בניגוד לייעוץ שקיבלתי מטכנאיי מזגנים פרטיים: להחליף מזגן במקום תיקון.
9. ביום התיקון התייצב בביתי איש מאלקטרה ללא שום נכונות יכולת ורצון לתקן את המזגן.
10. הוא הגיע ללא חלקי חילוף כלל וגם ללא החלק שציינתי בעת הזמנת התיקון.
11. הוא היה מופתע מכך שציפיתי ממנו לבצע את התיקון.
12. הוא הסביר לי שזה כלל לא מקובל לצאת לתיקון עם חלקי חילוף רלבנטים, למרות שהגיע עם רכב ריק שהיה בו מקום רב לחלקי חילוף רלבנטים ופחות רלבנטים.
13. כשביקשתיו להביא את החלק הדרוש, הוא סירב בטענה שאין לו זמן.
14. כשביקשתיו לבוא למחרת כדי לבצע את התיקון, הוא ייצר מצג הזוי של היעלמות החלק ממחסן אלקטרה באותו יום וחזרתו המפתיעה של החלק ביום המחרת, למחסן אלקטרה.
15. הזמן שהאיש מאלקטרה הקדיש לטיפול במזגן, נמשך 2 דקות.
16. בטופס של פירוט התקלה שאותו נשא האיש מאלקטרה נרשם "מזגן לא פועל" בניגוד לתקלה שדווחתי לאלקטרה.
17. כמו כן, לא נרשמה בטופס ההערה בדבר הצורך להגיע לתיקון עם החלק (כרטיס המעבה), כפי שציינתי בעת הזמנת התיקון.
18. האיש מאלקטרה נתן לי מענה על השאלות שביקשתי לדעת (רשומות בסעיף 4 במכתב זה).
19. התקנת החלק עולה 2000 ₪ - מחיר מופקע לחלוטין.
20. תקופת האחריות על החלק נמשכת 3 חדשים בלבד - בהחלט לא סביר לחלק שעולה כמו מזגן חדש. ברור שהחלק מאיכות נמוכה מאוד ואקלטרה יודעים שהוא נוטה להתקלקל אחרי

זמן קצר. לכן מחירו הגבוה של החלק משול לגזילה.
21. מיד לאחר שהאיש מאלקטרה כשל בתיקון המזגן התקשרתי לאלקטרה בבקשת סיוע לתקן את המזגן כמו שהתחייבו.
22. שוב נאלצתי לשמוע את הסיפורים הלא סבירים על הזמן שחסר והחלק שחסר.
23. חשוב להזכיר, למחסן של אלקטרה היה זמן, שבוע שלם, להתכונן להספקת החלק שאלקטרה התבקשו להכין לצורך תיקון המזגן.
24. במעמד אותה שיחה, הגשתי תלונה רשמית על הטיפול הכושל והרשלני של אלקטרה בבקשתי לתקן את המזגן.
25. עד היום אלקטרה לא ענו לי התלונה.
26. מרוב כעס ותסכול החלטתי לרכוש מזגן חדש ולבטל את בקשת התיקון מאלקטרה.
27. כשעה לאחר שהודעתי לאלקטרה על החלטתי לא לתקן את המזגן, התקשר אלי איש מאלקטרה בבקשה שאשלם לאלקטרה 260 ₪ על ביקור טכנאי. לאחר שהעמדתי בפניו את

העובדות בדבר הטיפול הכושל והרשלני של אלקטרה בבקשתי לתקן את המזגן, הוא התנצל מספר פעמים וסיים את השיחה.
28. הנני מדגיש: לעולם לא ביקשתי מאלקטרה ביקורים של טכנאים או ביקורים אחרים. הפנייה היתה אך ורק לתקן את המזגן.
29. למדתי על בשרי שהזמן שחסר לאלקטרה לצורך תיקון המזגן שלי הפך להיות זמן עודף כדי לגזול ממני 260 ₪ בטענת שווא.
30. זה הגיע עד כך, שאויימתי ע"י אלקטרה שיעבירו את הטיפול ב"חוב" לעורך דין, משל הייתי עבריין.
31. בשלב זה שילמתי לאלקטרה 260 ₪ - זהו כסף שנגזל ממני ע"י אלקטרה ואני מבקש לקבלו חזרה.
32. לאור המקרה שעברתי עם אלקטרה עלתה אצלי המחשבה הזו:
לאלקטרה יש שיטת עבודה מיוחדת, ביום שאלקטרה מתחייבת לתקן את המזגן, היא בעצם מתכוונת להתחיל עבודת תיקון שתמשך מספר ימים.
33. במידה ואני צודק - אלקטרה חייבים ליידע את מזמין העבודה על כך.
34. במקרה שלי, בשום פנים ואופן לא הייתי מסכים לקבל דחייה נוספת בתיקון מעבר ליום ג' ולא הייתי מזמין את עבודת התיקון.
35. אלקטרה גרמה לי סבל רב:
א. סבל מחום, בגלל הזמן הרב שחיכיתי עד ליום ה"תיקון" + הזמן שחלף מיום ה"תיקון" ועד שהותקן המזגן החדש.
ב. עוגמת נפש.
ג. לחץ נפשי.
36. יש מקום שאלקטרה תפצה אותי בגין הסבל.

37. הנני טכנאי אלטרוניקה שעוסק בשירות תיקונים לציוד אלקטרוני מזה 40 שנה. כולל תיקון מטוסי קרב של חיל האויר במשך מספר שנים. כיום אני נותן שירות לציוד של עוורים וכבדי ראיה.
38. ידוע לי כיצד טכנאי מתכונן לפני התחלת התיקון: תחקור הלקוח, איסוף ציוד הבדיקה המתאים, כלי העבודה המתאימים וחלקי החילוף המתאימים.
39. התיקון לעיתים יכול להסתבך ולהמשך יותר זמן ממה שתוכנן.
40. אך שיטת "ביקור טכנאי" שכל מהותה זה איתור הכתובת והתייצבות במועד - איננה שירות תיקונים.
כספי סוג הנזק :
החזר דמי "ביקור טכנאי" שגבו ממני בצורה כוחנית - 260 ש"ח פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה