פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מטהר אוויר אלקטרה AP1008DH נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏יולי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
מדובר במטהר אוויר המצוייד בפילטר HEPA המיועד לחלקיקי זיהום קטנים ביותר. המכשיר מבוסס על מכשיר אמריקאי רק שהיישום הישראלי-סיני שלו הוא בדיחה. קניתי את המכשיר דרך זאפ באינטרנט ולאחר כחצי שנה של שימוש הוא החל לזייף. המאוור החל להשמיע קולות של "קשה לי" ולבסוף צג הבקרה החל להראות סימני אזהרה. התקשרתי לאלקטרה בכדי לברר היכן ניתן לתקן אותו וכאן התחילה סגה של כמה שבועות שבהם העבירו אותי מיד ליד, מחברת שירות אחת לאחרת, כשכל חברה מתנערת מאחריות לתיקון. גם כאשר הפנו אותי לבסוף מאלקטרה לחנות תיקון בירושלים, המכשיר הוחזר אלי כעבור 10 ימים לא מתוקן בטענה "שהנהג מאלקטרה לא רצה לקחת אותו ושאפנה חזרה לחברה". גם פניתי לחנות בה רכשתי את המכשיר, אבי א.מ. מחולון, ושם אמרו לי שכל מה שיש להם זה מספר טלפון של אלקטרה שירות (שאינו מחובר) ומעבר לזה הם לא יכולים לעזור לי. לבסוף נמאס לי מהברדק והעליתי פידבק שלילי בזאפ לחנות ממנה רכשתי. כעבור יום התקשרו אלי מאלקטרה לברר מה הבעיה ולמה רשמתי פידבק שלילי. כאן אני חייב לציין שנכנס לתמונה בחור נחמד מאלקטרה שהצליח לבסוף למצוא דרך לא דרך ותיקנו לי את המכשיר. בעצם, לא בדיוק. התברר כי בחצי השנה בה השתמשתי במכשיר פילטר ה-HEPA כבר נסתם וזה מה ששרף את המאוורר, ונאמר לי כי עלי לקנות פילטר חדש. כלומר, למרות כל הסיפור שהיה לי עם המכשיר הזה, אלקטרה לא טרחו אפילו לספק לי פילטר חדש ואני צריך עכשיו לקנות פילטר על חשבוני, למרות שלפי היצרן האמריקאי יש להחליף פילטר כזה כל שלוש שנים לערך. אגב, יש לי בבית מטהר אוויר אחר של חברה קנדית (מיוצר בקנדה) העובד כבר 10 שנים ללא כל תקלה. אז תעשו את השיקול שלכם לגבי קניית מטהר האויר של אלקטרה ישראל. ועוד הערה לגבי החנות: בתגובה שלהם לביקורת שכתבתי בזאפ הם כתבו שהוסבר לי בפרוטרוט כיצד להשתמש במכשיר והמכשיר אף נבדק בחנות. אז לא רק שאין קשר לתלונה שלי, אלא שזה גם שקר גס: מעולם לא היה לי קשר עם אותה חנות לפני התקלה (ההזמנה היתה דרך האתר) וגם לא ברור לי איך הם בדקו את המכשיר כאשר כל הפילטרים היו בעטיפות הניילון המקוריות שלהם. לפחות כאשר אתם משקרים, תעשו זאת עם קצת שכל.
בזבוז זמן סוג הנזק :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה