פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי-עמידה באמירות ואי-מתן שירות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏ספטמבר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
במסגרת האחריות המוארכת של המדיח כלים (הארכה לשתניים נוספות בעלות 199 ש"ח), הזמנו טכנאי של חברת אלקטרה. הזמנו אותו ביום ה' 17.9.15 והוא היה אמור להגיע ב-20.9.15 בבוקר.
סוכם שהוא יבוא בין 8:00 ל-12:00, עם הודעה מראש של חצי שעה.
מי שהזמין את השרות, זה אני, ונתתי את מספר הטלפון שלי עוד בתחילת השיחה. האחריות רשומה על מס' הטלפון של אשתי ("מספר הטלפון המופיע במערכת").

אשתי קיבלה שיחות טלפון ממספר לא מזוהה בשעה 10:00 ובשעה 10:01, אותן היא פספסה. בשעה 10:02 שיחת טלפון ממספר הטלפון של מרכז השירות של אלקטרה (073-2625600), אותה היא פספסה גם כן (קרי - בהנחה ששתי השיחות הראשונות היו של הטכנאי, מה שלא הוכח - במשך שתי דקות רצופות לא יכלה לענות לטלפון).
בשעה 10:11 היא ניסתה לחזור למספר שהתקשר, והגיעה למענה אוטומטי, הבינה שייקח זמן והניחה שיחזרו אליה בדקות הקרובות כדי להגיע בסביבות 10:30.

שיחת הטלפון הבאה, ממספר לא מזוהה, הגיע בשעה 10:59. היא שוב פספסה אותו, הניחה שמדובר שוב בטכנאי ושלא יחזרו אליה (מניסיון השעה הקודמת) והתקשרה למוקד השירות הנ"ל בשעה 11:01. הודיעו לה שהטכנאי יגיע תוך 5 דקות. מכיוון שהיא יכלה להיות בבית רק תוך רבע שעה (דהיינו גם רבע שעה משעת ההתקשרות של הטכנאי), שחררו את הטכנאי וקבעו לנו שיגיע רק היום (24.9.15), בין 12 ל-16.
אורך השיחה הזו, כולל שחרור הטכנאי וקיעת מועד חדש, הסתיימה בשעה 11:17, דהיינו עוד תוך החצי שעה בה הוא היה אמור להגיע.
כאמור, לא התקשרו אלי, למרות שהזדהתי מתחילת הזמנת השרות ע"י מספר הטלפון שלי.

זאת אומרת שאם היית לא ליד הטלפון במשך שתי דקות במהלך ה-4 שעות שקבעו לך, פספסת את השירות.

התקשרתי כדי שיחזירו אותו, ולא היה עם מי לדבר. "אי אפשר", "הוא כבר יצא מהאזור"...
ביקשתי לדבר עם מנהל, וקיבלתי כתשובה: "העברתי פנייה בנושא. מנהל יחזור אליך תוך 48 שעות".
התקשרתי שוב והזכרתי להם מה מספר הטלפון שלי, שיתקשרו אם לא תופשים את אשתי.

היום, מתקשרים לאשתי ב-11:25 להודיע שמגיעים עוד חצי שעה. היא אמרה שתואם שירות בין 12 ל-16, אז לא לפני 12.
"בסדר, יגיע ב-12".
אני מגיע הביתה ב-12, ממתין עד 12:15, מתקשר אליהם.
"הטכנאי הגיע, לא הייתם בבית. הוא כבר לא באזור.
- אני כאן מ-12. מחכה לו.
- יכול להיות שהגיע ב-11:55. מותר לו להקדים כמה דקות. למה לא הייתם?
- אמרתם 12. הגעתי ב-12. אני עובד, לא אמור להגיע לפני השעה שאמרתם שאתם מגיעים.
- טוב, תשמע, הוא היה והשאיר פתק בדלת. היום הוא לא יגיע. האם לתאם לך ל-27?
- לא, שיגיע היום. הייתי פה בזמן."

בסוף העבירו אותי למנהלת שירות, שגם אמרה שהיינו צריכים להיות בבית 5 דקות קודם. על בסיס מה בדיוק?
אמרה שאם תוכל תשלח אותו היום או מחר.
אח"כ התקשרה נציגת שירות "להקדים" לי את השירות ליום א הקרוב, ואמרה שאי-אפשר היום, ומחר הם לא עובדים (כאשר המנהלת טענה שיתכן שתשלח אותו מחר).

על הדרך, בכל הסיפור הזה, אנחנו כבר שבוע בלי מדיח, נציגת שירות ניתקה לאשתי בפרצוף ואמרה לי שאני שקרן...

אני דורש פיצוי על השירות עליו שילמתי ולא קיבלתי, על שעות העבודה של שנינו שהלכו על טלפונים והמתנה בבית, ועל עוגמת נפש.
במידה וטכנאי לא מגיע אלי לטפל במדיח לפני שבת, אני תובע בבית המשפט.
כספי, עלבון, עוגמת נפש ובזבוז זמן סוג הנזק :
הגעת טכנאי עוד היום או מחר. תשלום פיצויים פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה