פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות ירודה של מקרר Hitachi RWB550 נושא התלונה:
שר יעקב שם/כינוי:
‏שבת ‏17 ‏אוקטובר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באפריל 2014 שרכשתי מקרר Hitachi RWB550 מחיר של 6180 ש''ח. האחריות שלו (12 חודשים) פגה בחודש אפריל 2015. בשבת, 17 לאוקטובר השנה המקרר התחיל להרעיש ואני ניתקתי אותו מחשמל. ביום ראשון התקשרתי לשירות של "אלקטרה" להזמין טכנאי. ביום ראשון, 19 לאוקטובר טכנאי מ"אלקטרה " בדק את המקרר ומצא תקלה של מדחס ורדיאטור. עלות התיקון משוערת הייתה בסביבות 4.000 ש"ח, כלומר יותר מ-60% מהמחיר המקורי של המקרר! וזה היה רק 18 חודשים לאחר שרכשתי את המקרר! החלטתי לא לתקן במחיר של כמעט מקרר חדש (!) וביקשתי את שרות לקוחות של "אלקטרה" להחליף את המקרר המקולקל לתקין. הבקשה שלי נדחתה ע''י פקידה. אז ביקשתי לדבר עם ראש צוות וגם קיבלתי סירוב. נאמר לי שנשלח אי-מייל לאותו ראש צוות ואני צריך להמתין 48 שעות עד שהוא יחזור אליי.
כספי סוג הנזק :
החלפת מקרר מקולקל לתקין פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה