פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
3 שנים מזגן מקולקל ללא החלפה התייחסות ויחס ! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לכל מען דבעי

אני פונה אליכם לאחר שכל ניסיונות הטיפול מול השירות הטלפוני ששלכם כשלו.
לפני כ3 שנים הוריי רכשו מכם מזגן מדגם : אלקטרה - AUX35.
מיום הראשון של ההתקנה הם סובלים מנזילת מים באופן קבוע מהמזגן.
במשך 36 חודשים(!!!!!) ולמרות שאבי שילם תוספת בעבור ביטוח למזגן .
בכל קיץ באים טכנאים להוריי , מנסים לתקן את התקלה והתקלה ללא שינוי .
בכל קיץ מבטיחים להוריי שיחליפו את המזגן. עובר הקיץ ואף אחד לא מגיע ולא מתייחס.
הוריי מבוגרים ואימא שלי היא נכה 100% .
בחמישי האחרון הזמנתי להם טכנאי באופן פרטי אשר שילמתי לו מכספי וזאת רק שיפסיקו לסבול מבעיית הניקוז.
גם הטכנאי ניסה לתקן אך ללא הועיל כל השבת הקיר "טיפטף ".

הנכם מוזמנים לבדוק את כל הפניות ב3 שנים האחרונות ולראות מה הוריי עוברים אתכם.
כרטיס לקוח : אברהם גלמידי – רחוב החשמונאים 16 נתניה.
ולכן , אני פונה אליכם לפני שאני ממשיכה לאתר " תלונה " , לאתר הפייסבוק שלכם , ומעבירה את הפנייה לתביעות קטנות
מול עורך דין.
אני לא מקבלת עוד טכנאי שיישלח אליהם, הם קיבלו מספיק טכנאים ב3 שנים האחרונות.
אני דורשת שתקיימו את הבטחותיכם ותחליפו להם את היחידה .
לאחר פנייה לפניות הציבור גם שם אני נתקלת באטימות החברה מצידכם ואף אחד לא טורח לחזור אליי!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה