פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזגן לקוי נושא התלונה:
גלזר עופר שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מזגן אלקטרה בחודש יולי לפני שנה, מאז הספיק להיות אצלי טכנאי 3 פעמים ובין היתר החליפו למזגן שהיה רק בן 3 חודשים מדחס מכלול קפילר וגז חנקן. בפעם הראשונה היה טכנאי ב1.10 ובדק וראה מה התקלה לאחר מכן ב12.10 לאחר ששבועיים הייתי בלי מזגן הגיעו החלקים והטכנאי בא להרכיב אותם ואז שוב פעם היתה לי תקלה שהמזגן לא קירר ולא חימם והגיע שוב טכנאי ב30.10 ומשום מה איך שהגיע הטכנאי פתאום הוא אמר שלא היתה תקלה והמזגן התחיל לעבוד שוב. אחרי זה המזגן היה בסדר לתקופת החורף ועכשיו שבאתי להפעיל את המזגן שוב על חימום ישנה אותה תקלה כמו שהיתה ב30.10. הזמנתי טכנאי שאמר לי שהתקלה היא בכרטיס שלא שולח פקודה למדחס לחמם, וכרטיס כזה עולה 850 ש"ח. לא מובן איך מזגן בן 3 חודשים היה צריך לעבור את כל התיקונים הללו כנראה שיש משהו לקוי בייצור ומה גם שהתקלה חוזרת על עצמה וכנראה לא נפתרה. דיברתי עם נציג שירות של אלקטרה ב5.12 שאמר לי שהמזגן כבר לא באחריות וגם לאחר שהסברתי לו שיש לי את המזגן שנה ו3 חודשים ושבקיץ לא בדקתי אם החימום עובד או לא אז זה לא עניין אותו וגם לא כל ההסטוריה של התקלות במזגן הלקוי הזה. לאחר חילופי דברים הנציג הבטיח לי כי יחזרו אליי יום למחרת עם פתרון מה שלא קרה (התעלמות מוחלטת). ב10.12 התקשרתי שוב לשירות אלקטרה וענתה לי נציגה בשם זהבית ושאמרתי לה שלא חזרו אלי היא אמרה שהיא לא רואה שפניתי אליהם ב5.12 ולכן הייתי צריך להסביר מחדש והיא ענתה לי אותו דבר כמו הנציג הקודם שאמר שאין מה לעשות שהמזגן לא באחריות, ביקשתי מזהבית שאחראי יחזור אליי כי זה לא ייתכן שחברה כמו אלקטרה שמכבדת את עצמה ושטוענת שהמזגנים שלה הכי איכותיים, ברגע שקורה משהו לא מוכנה לעזור.
באמת באותו יום חזרה אליי אחראית באגף שירות בשם טלי שכנראה יש להם את אותה תשובה לכל הנציגים משירות הלקוחות שגם היא אמרה שאין מה לעשות שהמזגן לא באחריות ואני בחרתי לא לבטח אותו אחרי שנה. אמרתי לטלי שיש לי מזגן אחר של LG שכבר 6 שנים עובד כמו שצריך ופעם אחת לא נזקק לתיקון ולכן אמרתי שמזגן של אלקטרה גם צריך להיות ככה. הפיתרון שטלי הציעה לי לאחר ההסטוריה של המזגן זה לשלוח לי טכנאי בעלות של 230 ש"ח ואם הוא יראה שזו תקלה חוזרת הם ישקלו לעשות לי הנחה בתיקון. אמרתי לטלי שאני לא מוכן לשלם על התיקון ושוב פעם לטכנאי ואני מעדיף לקנות מזגן של חברה אחרת אם ככה הם מתנהגים כי מי יודע אם אחרי שטכנאי יתקן לי את המזגן זה לא יחזור על עצמו במיוחד לאחר ההסטוריה של המזגן הזה שרק בן שנה ו3 חודשים.
כספי סוג הנזק :
שאלקטרה יקחו אחריות ובתור חברה שטוענת ל"מובילות" יתקנו את המזגן ללא עלות פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה