פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי באלקטרה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
השרות שלהם מתחת לכל ביקורת, הם משקרים ומבטיחים דברים שהם לא יכולים לעמוד בהם.
המזגן שלי חדש בן שבועיים. במוצ"ש 12/1/08 החימום במזגן הפסיק לעבוד. הגיע אלי טכנאי של אלקטרה ביום שלישי 15/1/08, ואמר שלא יוכל לתקן את הבעיה ויעביר זאת למנהל השירות, ותוך 48 שעות יחזרו אלי.
אף-אחד לא התקשר, ביום חמישי 17/1/08 פניתי שוב לאלקטרה ואמרו לי שזה בטיפול, ועוד באותו היום יחזרו אלי - אף אחד לא התקשר, נשארתי בשישי שבת ללא חימום, עם ילדים קטנים, יש לי בת שסובלת מדלקת בריאות, הבית קפוא, זו דירה חדשה והיא פשוט קפואה.
ביום ראשון 20/1/08 פניתי שוב לאלקטרה והתלוננתי, ושוב אמרו שהמקרה שלי בטיפול. דיברתי עם מנהל השרות בן-ניהוא והוא הבטיח לי שיתקנו לי את המזגן עד ליום שני 21/1/08 .
היום בבוקר התקשרו מאלקטרה ורוצים לתאם שרות למחר-יום שלישי בבוקר.
הסברתי שאי-אפשר לסבול את הקור הזה - זו דירה חדשה קרה, שילמתי המון כסף על המזגן וכבר 10 ימים אני בלי מזגן! שבוע מיום שהגיע הטכנאי לא קיבלתי שרות.
ואם היו מתקשרים כמו שהבטיחו ביום רביעי 16/1/08 ביום חמישי המזגן שלי היה עובד!
אלקטרה מתחייבים שתוך 2 ימי עבודה הם באים לסדר את התקלה - כנראה שזה לא נכון, ואלו הבטחות באוויר.
העיקר על המזגן הם יודעים לקחת לא מעט כסף!
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיבואו לסדר את המזגן עוד היום! פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה