שרות לקוי באלקטרה |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
השרות שלהם מתחת לכל ביקורת, הם משקרים ומבטיחים דברים שהם לא יכולים לעמוד בהם.
המזגן שלי חדש בן שבועיים. במוצ"ש 12/1/08 החימום במזגן הפסיק לעבוד. הגיע אלי טכנאי של אלקטרה ביום שלישי 15/1/08, ואמר שלא יוכל לתקן את הבעיה ויעביר זאת למנהל השירות, ותוך 48 שעות יחזרו אלי.
אף-אחד לא התקשר, ביום חמישי 17/1/08 פניתי שוב לאלקטרה ואמרו לי שזה בטיפול, ועוד באותו היום יחזרו אלי - אף אחד לא התקשר, נשארתי בשישי שבת ללא חימום, עם ילדים קטנים, יש לי בת שסובלת מדלקת בריאות, הבית קפוא, זו דירה חדשה והיא פשוט קפואה.
ביום ראשון 20/1/08 פניתי שוב לאלקטרה והתלוננתי, ושוב אמרו שהמקרה שלי בטיפול. דיברתי עם מנהל השרות בן-ניהוא והוא הבטיח לי שיתקנו לי את המזגן עד ליום שני 21/1/08 .
היום בבוקר התקשרו מאלקטרה ורוצים לתאם שרות למחר-יום שלישי בבוקר.
הסברתי שאי-אפשר לסבול את הקור הזה - זו דירה חדשה קרה, שילמתי המון כסף על המזגן וכבר 10 ימים אני בלי מזגן! שבוע מיום שהגיע הטכנאי לא קיבלתי שרות.
ואם היו מתקשרים כמו שהבטיחו ביום רביעי 16/1/08 ביום חמישי המזגן שלי היה עובד!
אלקטרה מתחייבים שתוך 2 ימי עבודה הם באים לסדר את התקלה - כנראה שזה לא נכון, ואלו הבטחות באוויר.
העיקר על המזגן הם יודעים לקחת לא מעט כסף!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שיבואו לסדר את המזגן עוד היום! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|