פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מוצר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏16 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16.11.2009 הזמנתי טלוויזיה 42 אינץ' באתר OLSALE .
קיבלתי אישור הזמנה שכתוב במפורש שהמוצר יסופק עד 10 ימי עבודה.
לאחר מס' רב של טלפונים שבהם הובטח לי שבימים הקרובים המוצר יסופק
יצרו עימי קשר מאלקטרה סחר שהם הנציגים של פיליפס בארץ ואמרו לי שאם
ארצה אוכל לבטל את העיסקה ללא דמי ביטול-שיא החוצפה, לאחר כחודש שאני ללא טלוויזיה בסלון עם ילדים בבית.
ביקשתי במפורש שיקבעו איתי תאריך אספקה מדויק בכדי שאדע שיש סוף לפרשה תגובתם הייתה "אין לנו אפשרות להתחייב על מועד אספקה" ,לא ניתן לי גם לשוחח עם מנהל מוסמך.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אספקת מוצר כמובטח פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה