|
|
|
|
|
|
קבלת שירות לתיקון מזגן מבוטח לקוייה וחלקית |
נושא התלונה: |
יום רביעי 25 נובמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב-22/10 תואם ביקור עם מוקד אלקטרה לטיפול במזגן מבוטח על ידם.
בשבועיים וחצי האחרונים היו בביתי 4 ביקורים שונים של 5 טכנאים שונים והבעייה לא נפתרה.תואם ביקור טכנאי ל-6/12 אך הטכנאי לא הגיע ולא קיבלתי עדכון על כך ועל חצי יום חופש שלקחתי. (במוקד אמרו לי למחרת שהטכנאי בבית חולים ולא הספיקו להודיע לי....) אגב,גם פנייתי למחלקת התלונות של החברה בבקשה לפתור את הבעיה-לא טופלה כמצופה .כמה ביקורי טכנאי יהיו עד שאוכל לחמם את הבית???
|
עגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אלקטרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|