פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת שירות לתיקון מזגן מבוטח לקוייה וחלקית נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏25 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ב-22/10 תואם ביקור עם מוקד אלקטרה לטיפול במזגן מבוטח על ידם.
בשבועיים וחצי האחרונים היו בביתי 4 ביקורים שונים של 5 טכנאים שונים והבעייה לא נפתרה.תואם ביקור טכנאי ל-6/12 אך הטכנאי לא הגיע ולא קיבלתי עדכון על כך ועל חצי יום חופש שלקחתי. (במוקד אמרו לי למחרת שהטכנאי בבית חולים ולא הספיקו להודיע לי....) אגב,גם פנייתי למחלקת התלונות של החברה בבקשה לפתור את הבעיה-לא טופלה כמצופה .כמה ביקורי טכנאי יהיו עד שאוכל לחמם את הבית???
עגמת נפש סוג הנזק :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה