פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדיח כילים נושא התלונה:
לישה איריס שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי רכשתי מדיח כילים מדגם:edw46sl
1.המדיח אינו מנקה את הכילים כראוי
2.תקלה חוזרת ונשנת -המכונה נעצרת באמצע התכנית,למרות קריאות חוזרות ,הטכנאי מסדר כביכול את התקלה ,ושוב היא חוזרת על עצמה,ולכן אינני יכולה להפעיל מדיח ולצאת מהבית
3.דלת המדיח משנה את ציבעה ותופסת סימנים של נזילת מים,החברה החליפה את הדלת פעמיים והבעיה חוזרת ונשנת במיידית,חשוב לציין שאני לא משתמשת בחמרי ניקוי אלא רק מנגבת בסמרטוט לח,הטכנאי שהגיע לאחרונה טוען שהוא לא יחליף את הדלת יותר,למרות שהמכשיר מבוטח אצליהם ולמרות שהבעיה היא כנראה בפס הייצור של הדלת הזו והם מודעים לכך
4.השירות-המכשיר מבוטח בחברת אלקטרה,כפי שקראתם למעלה,לצערי אני במערכת יחסים מאוד תכופה עם מח" השירות של אלקטרה(כשישה עד שבעה קריאות לטכנאי) ,כאשר אני מבקשת ביקור של טכנאי ,נאמר לי שהוא יוכל להגיע בשעות 8-10 או 10-12 וללא ימי שישי,מה שיוצא הוא שאני חייבת לשריין לי יום חופש מהעבודה ע"מ לקבל שירות ,ובנוסף ברב הפעמים הטכנאי לא מגיע בזמן הנקוב
לסיכום:מאז שרכשתי את המדיח ,אני מוצאת את עצמי שוטפת כילים ידנית,הכילים אינם נקיים,לרב המכשיר תקוע והדלת אינה אסטתית
קריאה לטכנאי כרוכה בפסק זמן מהחיים כלומר-העדרות מהעבודה ,ולא נוסיף את העצבים ואת עוגמת הנפש
חב" אלקטרה זכתה בפרסים על השירות שלה -הכיצד?
כספי סוג הנזק :
החלפת המכשיר במדיח מסוג אחר פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה