פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מזגנים מרעישים נושא התלונה:
כהן דינה שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
רח' יוסף ספיר 1 ראשל"צ 75704 כתובת:
שקם אלקטריק, תל חנן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1.06.09 רכשתי שני מזגני אלקטרה עיליים דגם N10 בשקם אלקטריק סניף תל חנן חיפהעוד מהפעלתם הראשונה שמתי לב לרעש חריג של המזגנים בעת פעולתם, הייתי בטוחה שזה יעבור עם הזמן או אפילו אוכל להתרגל לרעש. כשראיתי שהרעש מדיר שינה מעיניי עד כדי כך שאני נוטלת כדורי שינה כדי להירדם,דיווחתי על התקלה לשירות הלקוחות. הגיע טכנאי לביתי שמע את הרעש שהמזגנים מפיקים ואמר "שככה המזגן אמור להיות ואין מה לעשות" בצורה מזלזלת בלי בדיקה מקיפה של המזגן ואיתור מקור הרעש. התקלה נבדקה ע"י טכנאי נוסף ולבסוף קיבלתי מכתב רשמי שאומר ואמר שיחד עם המהנדס בחברה הגיעו להחלטה שהם מוכנים להחליף את המזגנים תמורת 5000 ₪ כולל פירוק המזגנים שבבעלותי והרכבה והתקנה של מזגנים חדשים מדגם "אינוורטר", וזיכוי על סך 2000 ₪ עבור ה"ישנים". כלומר שבשורה תחתונה עליי לשלם 3000 ₪. הסברתי לו שהנושא כלל לא מקובל עליי ויותר מזה פוגע בי.שילמתי ממיטב כספי עבור שני מזגנים כביכול תקינים, כביכול מקוריים בסך 4000 ₪ וכעת עליי לשלם 75% מסך הקנייה המקורית בשביל לקבל מוצר תקין. אני לא מוצאת כאן שום הגיון ויש כאן פגיעה בוטה בצרכן. קל להבין שאם הגיעו להבנה שיש מקום להחליף את המזגנים כנראה שבאמת יש דברים בגו'.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מזגנים לדגם זהה או אחר, בלי שירעישו, בלא כל תשלום נוסף מצידי פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
חדוות כהן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מדור צרכנות שלום,
תודה לכם על פנייתכם בנושא טיפול הלקוחה גב' כהן דינה מרחוב הרותם 3 חיפה.
בתאריך 26 לינואר 2010 ביקר בביתה של גב' כהן המנהל הטכני הארצי מטעמנו לבדיקת המזגן שברשותה.
המזגן כיחידה עצמאית נמצא תקין לחלוטין, עם זאת הורדנו מהירויות ביחידה הפנימית.
הלקוחה מבקשת לבדוק את המזגן במהלך חודשי הקיץ.
סיכמנו עם הלקוחה כי במהלך חודש יולי 2010 נתאם עימה מועד לבדיקת המזגן, בהתאם לנוחיותה.
גב' כהן מרוצה.
אני שמחה לשרתכם בכל עת.

בברכה,
חדוות כהן
תגובה:
מדור צרכנות שלום,
תודה לכם על פנייתכם בנושא טיפול הלקוחה גב' כהן דינה מרחוב הרותם 3 חיפה.
בתאריך 26 לינואר 2010 ביקר בביתה של גב' כהן המנהל הטכני הארצי מטעמנו לבדיקת המזגן שברשותה.
המזגן כיחידה עצמאית נמצא תקין לחלוטין, עם זאת הורדנו מהירויות ביחידה הפנימית.
הלקוחה מבקשת לבדוק את המזגן במהלך חודשי הקיץ.
סיכמנו עם הלקוחה כי במהלך חודש יולי 2010 נתאם עימה מועד לבדיקת המזגן, בהתאם לנוחיותה.
גב' כהן מרוצה.
אני שמחה לשרתכם בכל עת.

בברכה,
חדוות כהן
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה