פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדיח כלים צר ELECTRA דגם:EDW46 נושא התלונה:
צ'שיט ערן שם/כינוי:
‏יום שני ‏28 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מדיח צר של אלקטרה מס' הזמנה:6178 ,
הכסף ירד כעבור 14 יום אספקה שהובטחו לי.
לאחר שבוע מההזמנה היתקשר אלי עומרי מP1000 ואמר לי שיש להם "פדיחה"
ואין במלאי את המדיח ושיכנע אותי לא לבטל עיסקה בטענה שהוא מבטיח שאני יקבל מדיח אחר מדגם מתקדם יותר של אלקטרה בלי להוסיף כסף ואף אמר כי יעמוד ביעד של 14 הימים ואני הראשון שיסופק לו!!!, עברו 14 הכסף ירד!!
ומאז יום ליום זה היה סיוט שהולך ומתגבר!
דיברתי עם P1000 כל כמה ימים לדאוג שלא שכחו אותי נזרקו הבטחות באויר שבוע הבא...עוד כמה ימים ....חמישי או ראשון....וכו כו'...
מדיח לא ראיתי מיזה...התשובות של עומרי והחבר'ה שם לא הספקי לאחר שלושה שבועות החלטתי להתקשר לחברת אלקטרה בעצמי בעקבות מספר טלפון שקיבלתי מאריאל מP1000 לדבר עם ענת התבקשתי (ענת לא ידעה על מה מדובר והשירות היה על הפנים- אמרה שתחזור אלי ולא חזרה)
התקשרתי למחרת לענת לברר למה היא לא חזרה לא הייתה לה תשובה אמרה לי שהם כבר בחלוקה של המדיחים אתמול (רביעי ואומרת שהיום ומחר גם מחלקים...שאלתי אותה אם אפשר שיספקו לי באותו היום או מחרת..והיא נתנה לי טלפון של חברת הובלה לוגיטים באשדוד בונדד! נאלצתי להתקשר כדי לקבוע לעצמי אספקה...התקשרתי ענה לי נציג נחמד ואמר לי שאין שום הזמנה שלי אצלהם ושאני יתקשר לאלקטרה ויגיד שישלחו להם את ההזמנה.
בקיצור אני עייף מהשירות הנגוע שניתן לי מP1000 ואלקטרה ושום פיצוי שהבטיחו לא הגיע וסופק כמו המיקסר "ששלח" לי עומרי (כמובן שהיעד שנתן לי לתאום הזמנה הוא היום ואף אחד לא מתקשר).

פשוט צר לי מאוד על הלקוחות הבאים שיבואו ויפלו למלכודת של P1000 והספק הכושל אלקטרה - שכניראה לא עמד בלחץ.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הספקה מהירה - פיצוי על עוגמת הנפש, ביזבוז זמן העבודה שלי והשיחות. פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה