פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏21 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קרית גת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21/1/2010 שלחתי מחשב נייד לתיקון לאלקטרה דרך החנות בה רכשתי את המחשב שקם אלקטריק בקרית גת התקלה אי טעינה של המחשב לאחר שכבר החלפתי מטען דרך החברה בתשלום
נמסר לי אישור מסירה ונאמר לי שאחרי שבועיים יחזור מתיקון
לאחר שבועיים פניתי לשקם אלקטריק לקבל את המחשב המוכר ( חיים) התקשר ליידי למעבדה ונאמר לו שהמחשב תקין ויגיע למחרת בבוקר.
פניתי שוב למחרת לשקם המוכר גבריאל חיפש ולא מצא את המחשב הוא התקשר למעבדה וגם שם הוא לא נימצא ורק לאחר נסיונות של 3 שעות בחיפוש נימצא המחשב במעבדה שכמובן עדיין לא תוקן ולא ניבדק לאחר תיאור המקרה ע"י המוכרן נשלפה תשובה לא הגיונית שניגרם נזק במיתכוון למחשב בכניסה של המטען מה שלא ייתכן ולא הגיוני הרי למטען יש בולם פסטיק המונע כניסה בכוח למחשב והוכחתי למוכרן
כדי לכסות על הטעות של שירות אלקטרה גם בזמן האספקה וגם העובדה שהמחשב שכב אצלם שבועיים ללא התייחסות נדרשתי לשלם עבור התיקון 400 ש"ח המחשב באחריות מלאה ומורחבת.
ניסיתי פעמים רבות להשיג את השירות וגם המוכרן משקם אלקטריק ניסה אך ללא הועיל
אני כבר שבועיים וחצי ללא מחשב וללא פיתרון מבקש סיוע מיידי זהו כלי העבודה שלי.
עם שירות אלקטרה נתקלתי בפעם השניה בשירות לקוי לפני שנתיים עם טלוויזיה חדשה בת 4 חודשים ששבקה חיים ללא סיבה ולאחר תכתובות רבות הטלויזיה הוחלפה בחדשה
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת המחשב במיידי פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
רז - מנהל שירות ותפעול שם ותפקיד:
בהמשך לתלונה שהגיש הלקוח גם באמון הציבור, ב 4-פבא' 2010 הגיע מחשב למעבדה עם יציאת חשמל שבורה שנגרמת מנזק פיזי בלבד, המחשב התקבל בסניף שקם אלקטריק במועד שאינו ידוע לנו. נזק פיזי אינו מכוסה באחריות, עלות התיקון ניתנה ללקוח בטרם התיקון\חיוב, הלקוח שילם בעבור התיקון והמחשב יצא ממעבדת אלקטרה מחשבים חזרה לסניף\ללקוח בתאריך 8-פבא' כאשר הוא תקין. למחשב מצורפת קבלה עבור התיקון + העתק של קריאת השירות והתיקון שבוצע.
תגובה:
גם שימוש באביזרים מתאימים כגון מטען מקורי, אביזרי USB ומוצרים נוספים באופן לקוי אינה ערובה לאי פגיעה במוצר. נזק מסוג זה הינו נפוץ במקרים של מעידה על כבל הטעינה, משיכה באופן לא סביר מהחיבור למחשב, דחיפה בכוח את כניסת הכבל אל המחשב וכו'.מומלץ לעבוד עם המחשב בסביבה מוגנת כאשר הוא מונח על שולחן, ללא הפרעה של כבלים המחוברים.
הפתרון שהוצע הינו תשלום בעבור הנזק ותיקון התקלה עפ"יתנאי כתב האחריות שניתן עם המחשב.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה