רז - מנהל שירות ותפעול |
שם ותפקיד: |
בהמשך לתלונה שהגיש הלקוח גם באמון הציבור, ב 4-פבא' 2010 הגיע מחשב למעבדה עם יציאת חשמל שבורה שנגרמת מנזק פיזי בלבד, המחשב התקבל בסניף שקם אלקטריק במועד שאינו ידוע לנו. נזק פיזי אינו מכוסה באחריות, עלות התיקון ניתנה ללקוח בטרם התיקון\חיוב, הלקוח שילם בעבור התיקון והמחשב יצא ממעבדת אלקטרה מחשבים חזרה לסניף\ללקוח בתאריך 8-פבא' כאשר הוא תקין. למחשב מצורפת קבלה עבור התיקון + העתק של קריאת השירות והתיקון שבוצע.
|
תגובה: |
גם שימוש באביזרים מתאימים כגון מטען מקורי, אביזרי USB ומוצרים נוספים באופן לקוי אינה ערובה לאי פגיעה במוצר. נזק מסוג זה הינו נפוץ במקרים של מעידה על כבל הטעינה, משיכה באופן לא סביר מהחיבור למחשב, דחיפה בכוח את כניסת הכבל אל המחשב וכו'.מומלץ לעבוד עם המחשב בסביבה מוגנת כאשר הוא מונח על שולחן, ללא הפרעה של כבלים המחוברים.
הפתרון שהוצע הינו תשלום בעבור הנזק ותיקון התקלה עפ"יתנאי כתב האחריות שניתן עם המחשב. |
פתרון: |
|
|