חדוות כהן, מנהלת קשרי |
שם ותפקיד: |
מדור צרכנות שלום,
תודה לכם על פנייתכם בנושא טיפול הלקוחה גב' כרמלי אושרת, בנושא מכשיר טלויזיה שברשותה מחודש יולי 2009, מדגם PFL 5604 42.
בתאריך 29 לדצמבר 2009 ביקר טכנאי בכיר מטעמנו בביתה של גב' כרמלי, ביצע תיקון.
הטלויזיה שברשות גב' כרמלי תקינה לחלוטין.
לפנים משורת הדין ומתוך גישתנו מסבירת הפנים אישרנו עבור גב' כרמלי שנת אחריות נוספת למכשיר הטלויזיה שברשותה, במיוחד עבורה.
גב' כרמלי מרוצה.
אני שמחה לשרתכם בכל עת.
בברכה,
חדוות כהן
|
תגובה: |
מדור צרכנות שלום,
תודה לכם על פנייתכם בנושא טיפול הלקוחה גב' כרמלי אושרת, בנושא מכשיר טלויזיה שברשותה מחודש יולי 2009, מדגם PFL 5604 42.
בתאריך 29 לדצמבר 2009 ביקר טכנאי בכיר מטעמנו בביתה של גב' כרמלי, ביצע תיקון.
הטלויזיה שברשות גב' כרמלי תקינה לחלוטין.
לפנים משורת הדין ומתוך גישתנו מסבירת הפנים אישרנו עבור גב' כרמלי שנת אחריות נוספת למכשיר הטלויזיה שברשותה, במיוחד עבורה.
גב' כרמלי מרוצה.
אני שמחה לשרתכם בכל עת.
בברכה,
חדוות כהן
|
פתרון: |
|
|