פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי טלויזיה LCD של החברה "מס אחד בשוק העולמי" (פילפס) כאשר נותני השירות הם אלקטרה.
לאחר 5 חודשים כתוצאה מהתקנה שגויה על הקיר (קדיחה בכבל חשמל ) התקלקל ספק כח וכניסת HDMI ונגרם לי נזק בקיר עקב גיצים (להבות). למזלי לא נגרם נזק לבני משפחתי (יש לציין שיש לי תינוק בן 4 חודשים שנמצא הרבה באזור המפגע). הטלויזיה נלקחה לתיקון ע"י השירות והוחזרה.
כעבור חודש הטלויזיה לפתע כבתה. פתחנו קריאת שירות ונאלצנו לחכות לטכנאי 3 ימים. נאמר לנו ע"י הטכנאי ששוב ספק כח התקלקל ויבואו לקחת לתיקון, אך לפתע באותו הערב הטלויזיה נדלקה - הפלא ופלא....
ביטלנו את השינוע באמירה שהטלויזיה בסדר.
ושוב כעבור שבועיים הטלויזיה כבתה לעוד יומיים (היו לי אורחים באותו יום!!!). הגיע אותו טכנאי ותיקן תוכנה לדברו.
כגרע הטלויזיה עובדת אך לא ייתכן שזוג צעיר שהשקיע את מירב כספו כדי להנות ממוצר איכותי נאלץ להתאכזב ממוצר פגום ומריבוי תקלות חוזרות ונישנות בפרק זמן כ"כ קצר מיום קבלתו.
ביקשתי הלוך וחזור שמנהל יפנה אלי בנושא כדי לברר את העניין אך כאשר דיברתי איתו כשבוע לאחר מכן טען של העבירו לו את ההודעה (אמינות??)
כרגע נאמר לנו שיש עדכון תוכנה לטלויזה וניתן לנו כשירות אקסטרה, דבר הנראה לנו מאוד תמוה????!
אנו הפקנו לקחים ומוצרים שנותני השירות הם אלקטרה לא יכנסו לביתנו ובנוסף לא נמליץ עליהם לחברינו.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
חדוות כהן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מדור צרכנות שלום,
תודה לכם על פנייתכם בנושא טיפול הלקוחה גב' כרמלי אושרת, בנושא מכשיר טלויזיה שברשותה מחודש יולי 2009, מדגם PFL 5604 42.
בתאריך 29 לדצמבר 2009 ביקר טכנאי בכיר מטעמנו בביתה של גב' כרמלי, ביצע תיקון.
הטלויזיה שברשות גב' כרמלי תקינה לחלוטין.
לפנים משורת הדין ומתוך גישתנו מסבירת הפנים אישרנו עבור גב' כרמלי שנת אחריות נוספת למכשיר הטלויזיה שברשותה, במיוחד עבורה.
גב' כרמלי מרוצה.
אני שמחה לשרתכם בכל עת.
בברכה,
חדוות כהן
תגובה:
מדור צרכנות שלום,
תודה לכם על פנייתכם בנושא טיפול הלקוחה גב' כרמלי אושרת, בנושא מכשיר טלויזיה שברשותה מחודש יולי 2009, מדגם PFL 5604 42.
בתאריך 29 לדצמבר 2009 ביקר טכנאי בכיר מטעמנו בביתה של גב' כרמלי, ביצע תיקון.
הטלויזיה שברשות גב' כרמלי תקינה לחלוטין.
לפנים משורת הדין ומתוך גישתנו מסבירת הפנים אישרנו עבור גב' כרמלי שנת אחריות נוספת למכשיר הטלויזיה שברשותה, במיוחד עבורה.
גב' כרמלי מרוצה.
אני שמחה לשרתכם בכל עת.
בברכה,
חדוות כהן
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה