פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה של אלקטרה נושא התלונה:
בדובר גיל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברוב טיפשותי קניתי לפני שלוש שנים מכונת כביסה של אלקטרה.
כבר במהלך הקנייה הציעה לי החנות סנסור שקניתי שם את המכונה להאריך את תקופת האחריות בתמורה לסכום סימלי,סירבתי בנימוס משום שלא חשבתי לטווח ארוך כל כך וגם משום שהמכונה כללה 3 שנים אחריות מלאות.
המכונה במהלך השלוש שנים התקלקלה מספר רב של פעמים אז הם פשוט טירטרו את עצמם כל פעם מחדש.
במהלך ה3 שנים הם החליפו את כל החלקים של המכונה מחדש,אפשר לומר שיש לי מכונה כמעט חדשה בבית,אבל לצערי המכונה לא מפסיקה להתקלקל.
בינואר הסתיימה האחריות ובגלל שקניתי חתול בשק שלא מפסיק להתקלקל התקשרתי לאלקטרה ורציתי לעשות ביטוח תיקונים למכונה,דבר שנהוג בכל חברה יבואנית שמכבדת את עצמה.
אך לתדהמתי בשיחה הראשונה עם מרכז השירות הם טענו שהמכונה כבר ישנה ושהם לא מוכנים לעשות ביטוח תיקונים.
הסברתי להם שזה לא נכון המכונה רק בת 3 שנים והיא בכלל לא ישנה.
משירות נמסר לי שזאת המדיניות של החברה לא לבטח את מכונות הכביסה.
אני יכול להבין למה הם לא מוכנים לבטח,הם מוכרים מוצר שלא מפסיק להתקלקל אז למה לבטח מוצר כזה.
התקשרתי בשנית וביקשתי שוב בתקיפות שיסבירו לי למה הם לא מוכנים לעשות ביטוח תיקונים.
הנציגה הסבירה שהם לא חייבים לעשות כלום ושהם יכולים לעשות מה שבא להם והדבר היחידי שהם חייבים על פי חוק זה לתת לי שירות במשך 7 שנים מיום הקנייה.
בסוף היא גם ניסתה לשכנע אותי שזה לא שווה לי להתעקש ושאם אני מאד מתעקש הם מוכנים כן לעשות ביטוח אבל תמורת סכום של 800 שקל ושאני יחשוב טוב כי תמורת הסכום הזה אני יכול לקנות מכונה חדשה כמעט.
אני חושב שזו חוצפה ממדרגה ראשונה של חברה שמייבאת זבל לארץ ולא עומדת מאחורי המוצרים שלה.
אני חושב שכמו שאלקטרה יודעת למכור את המכונות האלו שהם חדשות ככה הם צריכים לתת לי את האופציה לעשות ביטוח תיקונים במחיר סביר.
שקניתי את המכונה לא ידעתי שאני קונה חתול בשק.
מה הם רוצים שכל 3 שנים אני אקנה מכונה חדשה????
אם זו הגישה שלהם כלפי הצרכן אני ממליץ לכל מי שרוצה לקנות מוצר שנושא את השם אלקטרה פשוט לחשוב שוב.
עלבון סוג הנזק :
ביטוח תיקונים במחיר סביר כמו כל החברות המתחרות פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
חדוות כהן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מדור צרכנות שלום.
תודה לכם על פנייתכם בנושא טיפול הלקוח מר בדובר גיל בנושא מכונת כביסה שברשותו מדגם EL 2105, בסטאטוס תשלום.
בתאריך 2 למרץ 2010 ביקר טכנאי בכיר מטעמנו בבית הלקוח וביצע סידור לפיית צינור יציאת המים, ללא תשלום.
לאחר התיקון ביצענו בדיקה ומהכונה נמצאה תקינה לחלוטין.
מר בדובר מרוצה.
אני שמחה לשרתכם בכל עת.
בברכה,
חדוות כהן
תגובה:
מדור צרכנות שלום.
תודה לכם על פנייתכם בנושא טיפול הלקוח מר בדובר גיל בנושא מכונת כביסה שברשותו מדגם EL 2105, בסטאטוס תשלום.
בתאריך 2 למרץ 2010 ביקר טכנאי בכיר מטעמנו בבית הלקוח וביצע סידור לפיית צינור יציאת המים, ללא תשלום.
לאחר התיקון ביצענו בדיקה ומהכונה נמצאה תקינה לחלוטין.
מר בדובר מרוצה.
אני שמחה לשרתכם בכל עת.
בברכה,
חדוות כהן
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה