פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מוצר שונה מהמפרטשל החברה ומההזמנה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏02 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
טרקלין חשמל כרמיאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש פברואר 2010 נכנסתי לחנות טרקלין חשמל בכרמיאל ורכשתי מזגן מסוג INVERTER ELCO 3.5 עם דירוג אנרגטי A לפי הרשום במפרט הטכני
השיקול שלי בהחלטה לרכוש מזגן יקר מסוג זה התמקדה בעיקר על כך שזה מוצר שחוסך כ- 50% בצריכת החשמל
וכאן התחיל הסיפור שלי ובקצרה ככל האפשר
פניתי לייעוץ נוסף בחנות שם המליצו לי על הדגם הנ"ל וקיבלתי הצעת מחיר
נכנסתי לאתר המכירות של חברת ELCO וחיפשתי מפרט טכני של המוצר ובו מצוין הדירוג האנרגטי
(ראה מפרט טכני של אלקו ) של הדגם הנ"ל ואכן הדירוג המצוין הוא =A
עם דף הנתונים של האתר הנ"ל ניגשתי לטרקלין חשמל סניף כרמיאל לבצע את הרכישה
של הדגם הנ"ל ושם בחנות נאמר לי שהוא הטופ של המזגנים והתכונות שעושות אותו כזה היו ידועות לי ולמוכרת לפי הרשום בדף הנתונים שהבאתי עימי.המחיר בחנות היה יקר ב-כאלף ₪ יותר מהמחיר הנקוב, באתר של אלקו.
הם כמובן ללא היסוס הסכימו למכור לי במחיר הנקוב בדף הנתונים של אתר אלקו.
ביצעתי את ההזמנה ובה נרשם הדגם כפי שהמוכרת שלפה מהמאגר של החברה INVERTER ELCO 35
(ראה העתק הזמנה מצורף).בהגיע המזגן לביתי ארוז לא ראיתי שום תווית מודבקת עליו. ובה רשום הדגם של המזגן.
רק לאחר שהמרכיב פירק את האריזה וסיים להרכיב את המזגן. הוא לפתע שלף משום מקום את חוברת הפעלה
ונתונים טכניים של המזגן, ארוזים בתוך שקית ניילון .הפעיל את המזגן להראות לי שהוא עובד והסתלק.
במבט ראשון על הניירת גיליתי להפתעתי שהדגם הרשום על המזגן הוא
INVERTER ELCO 35i וזה אינו תואם לזה הרשום בהזמנה כמו כן גליתי שהדירוג האנרגטי שלו הוא - -F ולא A-- ועוד הפתעות לא נעימות.כשפתחתי את מכסה הפנל גיליתי שיש מקום לשני מסננים אלקטרוסטאטיים הם לא הורכבו וגם לא סופקו,כפי המקובל במזגנים מסוג זה.
מדפי פיזור האוויר האנכיים מוגבלים מאוד בזוית התנועה שלהם וזאת מגבלה משמעותית בפיזור האוויר
יש כאן בכלל חשד גדול שהמזגן שסופק לי הוא משומש שנמכר לי כמזגן חדש.
טענות אלו הופנו אל יוסי ראש מרכז שירות מזגני אלקטרה והוא אכן אישר חלק עיקרי מטענותיי
וביקש לפצות אותי על כך אני דחיתי ודוחה שיטה זו של עבודה בעיניים על הלקוח.
אני שלחתי מכתב רשום למנהל חטיבת המזגנים של אלקטרה מר אייל קרמר.
ושם דרשתי לספק לי את המזגן שהזמנתי לפי מה שכתוב בהזמנה בכפוף למפרט הטכני של חברת אלקו
ובמידה ותוך שבוע לא אענה אני דורש לבטל העסקה.עד היום לצערי לא קיבלתי שום תגובה למכתבי הרשום שנמסר לידיהם .וצר לי מאוד שחברה המתיימרת להתגאות במתן שירות ואמינות ברמה גבוהה.מתנהגת בהפקרות שכזו.
אני מרגיש שרימו אותי. וגרמו לי למפח נפש גדול מאוד. ויתכן שזאת שיטה של הונאת לקוחות,
ואני מרגיש כאחד מהם .אני לא מתכוון לוותר על הזכות המוקנית לי בחוק לתבוע המגיע לי.
כאמור או מזגן כפי שהזמנתי ובמיידית. ו-או ביטול עסקה.
אני פונה אליכם במכתבי זה כ-מומחים בנושא הצרכנות . ואודה לכם מאוד אם תסייעו לי ביישום התלונה אני וכן ללכת רחוק גם לתביעה משפטית בגין הונאה.
מפח נפש עילבון סוג הנזק :
ביטול עיסקה או החלפת מזגן בהתאם למפרט הטכני של החברה העתק שלו נמצא בידי פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
לבקו - מהנדס חטיבת מיז שם ותפקיד:
מזגן Elco INV 35 אכן היה בעל דירוג אנרגטי A ונצילות COP=3.40 עד יולי 2009. במועד זה, ע"פ תקנות מקורות האנרגיה, הסולם על פיו נקבעים הדירוגים האנרדטיים השתנה כלפי מעלה כך שמזגן עם אותה נצילות דורג נמוך יותר מבחינת האותיות.
במוצר ספציפי זה החלפנו רכיב משמעותי לרכיב אמין יותר אך בבדיקה שנעשתה במת"י נמצא שהביצועים ירדו במעט. הנצילות התייצבה על COP=3.25 ועל פי הסולם החדש הדיוג האנרגטי הינו F, כפי שמופיע במהדורה הנוכחית של הקטלוג ובאתר שלנו.
קטלוג מזגנים מתעדכן פעמיים שלוש בשנה וזה לא מעשי לבצע עדכונים מדי שינוי במזגן זה או אחר. מעבר לכך, אנו מציינים במפורש (כמו יצרנים רבים בתחומים אחרים) "הנתונים נכונים ליום פרסומם. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות דגמים ו/או נתונים ללא הודעה מוקדמת."
חשוב לציין שמדובר במזגן המבוסס על טכנולוגיית האינוורטר עם תפוקה משתנה בטווח נרחב. טווח העבודה לא השתנה. המזגן במהדורתו הנוכחית ממזג בדיוק את אותם השטחים כמו במהדורתו הקודמת.
אמינות המזגן השתפרה בהשוואה למהדורה הקודמת.
בהתייחס ליתרת תלונות הלקןח:
1. לגבי המסננים החסרים עליו היה לפנות למתקין. חומרי הסינון מסופקים באריזת ניילון. לפנים משורת הדין שלחנו במיוחד טכנאי שהשלים מסננים אלו.
2.לא שמענו מעולם תלונה על מגבלות מדפי פיזור האוויר. בהנחה שהם פועלים תקין הם פועלים בדיוק כמו בשאר המזגנים העיליים אף מתוצרות אחרות.
3.המזגן יוצא ממחסני אלקטרה באריזה חדשה ומושלמת עם הדפסה באותיות קידוש לבנה אשר אינן משאירות ספק שמדובר במזגן אלקו. על גבי האריזה ישנה תווית המציינת במפורש את דגם המזגן. יתירה על כך, הטכנאי שביקר בביתו הצביע על תווית נוספת שעל היחידה עצמה, המציינת את הדגם וע"פ המס"ד שלה, מדובר ביחידה חדשה שיוצרה לאחרונה.
4. המכתב הרשום למנהל חטיבת השירות כלל לא הגיע ליעדו.
5. אין באפשרותנו לספק יחידה עם תווית שונה עם נתונים קודמים.
תגובה:
בשל החשדנות העמוקה, אנו מציעים ביטול עיסקה דרך החנות ממנה נרכש המזגן. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה