פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיגור ושירות גרוע באספקה של תנור נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
הזמנתי ב 1.3.2010 דרך אתר אולסייל, תנור מסוג LX807 של חברת אלקטרה.
עד היום 15.4.2010 עדיין לא קיבלתי. משך האספקה הרשום הוא 14 ימי עסקים, מועד אספקה 18.3.2010. בזמן הזה התקשרתי מספר פעמים גם לאולסייל וגם לאלקטרה, אמרו שיבדקו ויחזרו ולא חזרו, עד שכתבתי להם תלונה באתר עם דרישה לפיצוי. כאשר חזר הנציג מאלקטרה הציע לי בהתחלה שידרוג לתנור LX809 תמורת תוספת כספית, התעצבנתי מהחוצפה וביקשתי לדבר עם המנהל. הוא חזר למחרת והציע את התנור 809 ללא תוספת כספית, הסכמתי כדי שהאספקה תהיה מהירה (מצידי הייתי מעדיפה את התנור שהזמנתי למרות ש809 יותר יקר ב 200 שקל) זה היה לפני שבוע. מאז בכל פעם מתקשרת נציגה של אולסייל לשאול אם תאמו עימי אספקה (כמובן שאף אחד לא התקשר ולא תאם)
עבר חודש וחצי מאז שהזמנתי במהלכו אני תקועה ללא תנור או גז - כולל פסח
ההתנהלות של אלקטרה ואולי גם של אולסייל (למרות שהם רק המתווך) היא מתחת לכל ביקורת, חצופה (להציע לי להוסיף כסף תמורת תנור שלא ביקשתי) ה"חיפוף". עכשיו אני לא מוכנה להסתפק רק בתנור "המשודרג" וגם לא באספקה "מהירה" אלא דורשת גם פיצוי: על זמן ההמתנה, על כסף שנאלצתי להוציא על אוכל בפסח ועכשיו, כי לא יכולתי לבשל, על השירות החצוף והלקוי. אגב, הם כבר חייבו את הויזה שלי על הקנייה שבפועל לא קיבלתי,לא ברור לי מה החוק בעניין אבל אני אברר. אשמח אם תוכלו לעזור
חודש בלי תנור כולל פסח, קניית אוכל סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה