פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מיקרוגל דגם אלקטרה EM2590W נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏23 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאלקטרה שלום !

ביום 23/3/10 קניתי מיקרוגל מדגם EM2590W של אלקטרה בחנות של אלקטרה ליד קניון הזהב.

לאחר כשלושה שבועות גיליתי בתוך המיקרוגל בצד שמאל קילוף קטן שבהדרגה גדל, הקילוף הנ"ל נראה מוזר מאד ולכן החלטתי לקחת אותו בחזרה לחנות להחלפה, הוצאנו את המיקרוגל מהנישה במטבח ועינינו חשכו כשראינו את המיקרוגל מאחור מחוץ ומעוות, היינו המומים ולא ידענו מה פשר העיוות, הבאתי אותו לחנות ומהחנות העבירו אותו למעבדה של אלקטרה, משם התקשרו אלי ואמרו לי שהמיקרוגל נפל וקיבל מכה, הסברתי שהמיקרוגל בשום אופן לא נפל ולא קיבל מכה, הוא פשוט התעוות ולדעתי יש קשר בין הקילוף לעיוות, אך במעבדה עמדו על כך שהוא נפל ולא האמינו לי.

אני חוזרת ואומרת שהמיקרוגל כנראה פגום פנימית, הוא לא נפל ולא קיבל מכה, אומנם זה נראה כך, אך לא הייתי מרחיקה לכת עד כדי כך כדי להתלונן ולבייש את עצמי, זה עניין של צדק ועיקרון ולכן אני עומדת מאחורי דבריי וצדקתי ובשביל 420 ₪ לא אכפיש את שמי לשווא.

אני לא מוכנה בשום אופן לתיקון, אני דורשת החלפה, כי לא ייתכן שלאחר שלושה שבועות המיקרוגל מתקלף ומתעוות וגרוע מכל שלא מאמינים לי, אתם פשוט בורחים מאחריות.
אינני מוכנה בשום אופן לקחת סיכון על תיקון המיקרוגל המהווה סכנת קרינה.

עלי לציין שהיה לי לפני כן מיקרוגל 15 שנה מדגם פנסוניק ומאומה לא קרה לו, החלפתי אותו רק בגלל שהיה ישן מידי, קניתי מוצר מדגם אלקטרה כי האמנתי בכם והאמנתי שהמוצרים טובים, אך גיליתי שהמוצר אינו טוב וגם גיליתי שאין אמון בלקוח.
איך אוכל בעתיד לרכוש את מוצריכם? אם אין אמון בלקוח, ברור שאפסיק לקנות את המוצרים שלכם.

התייעצתי עם חבריי ומכריי וכולם הסכימו פה אחד שהמוצר פגום, ועוד גיליתי ששניים מחבריי שרכשו את אותו המיקרוגל התאכזבו קשות מהמוצר, לשניהם המוצר שבק חיים לאחר כשנה וחצי.

המיקרוגל כעת במעבדה וכפי שנמסר לי, הם מחכים לחלק חיצוני להחלפה, ומה עם הקילוף בפנים? האם יתיזו צבע כדי לטשטש וכך אני אמורה לקבל מיקרוגל חדש בחזרה? אני בשום אופן לא מוכנה לקבל מוצר מתוקן שרק לפני חודש נרכש.

מצפה שתפעלו בשיקול דעת להחלפת המוצר ותיקחו אחריות על מוצרים פגומים שלכם ואל תאשימו לשווא את הלקוחות.

עוגמת נפש סוג הנזק :
מצפה להחלפת מיקרוגל חדש פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
חדוות כהן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
החלפנו לגב' סימון את המיקרוגל למיקרוגל חדש מאותו הדגם.
גב' סימון מרוצה.
אני שמחה לשרתכם בכל עת.
חדוות כהן
מנהלת קשרי לקוחות


תגובה:
החלפנו לגב' סימון את המיקרוגל למיקרוגל חדש מאותו הדגם.
גב' סימון מרוצה.
אני שמחה לשרתכם בכל עת.
חדוות כהן
מנהלת קשרי לקוחות


פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה