|
|
|
|
|
|
מוצר פגום |
נושא התלונה: |
בן סעדון אלי |
שם/כינוי: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מכונת גילוח של חברת פיליפס מחנות מוצרי חשמל חג'ג' בעיר לוד באפריל
לאחר חודשיים הרישתית של הסכין נשברה פניתי לחנות בלוד , והנ"ל הסכים לשלוח לחברת אלקטרה כעבור חודשיים הודיע בעל החנות שאין אחריות על הסכין ועל הרישתית לא הבנתי למה, התקשרתי נזעם לחברת אלקטרה והם לתומם עונים לי את אותה תשובה עניתי שאני לא מבין למה בעל החנות לא התריעה שאין אחריות על הסכין והרישיתית ומלבד זאת איך יכול להיות שחלק מחזיק 4 חודשים ,אולי המוצר פגום מלכתחילה הייתי שוקל פעמיים אם לרכוש בכלל וחברה כמו אלקטרה מתעלמת בטענה שאין אחריות, מה החוצפה הזאת לשלם מוצר ב-390 שח ולקבל מוצר שמחזיק 4 חודשים
מאחריות כזו אני לא מבין
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אלקטרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
חדוות כהן, מנהלת קשרי |
שם ותפקיד: |
תודה לכם על פנייתכם.
מנהל תפעול האלקטרוניקה מטעמנו שוחח עם מר בן סעדון ואישר במיוחד עבורו כי נעניק עבורו סכינים למכונת גילוח שברשותו ללא תשלום.
מר בן סעדון מרוצה.
אני שמחה לשרתכם בכל עת.
בברכה, חדוות כהן - מנהלת קשרי לקוחות |
תגובה: |
תודה לכם על פנייתכם.
מנהל תפעול האלקטרוניקה מטעמנו שוחח עם מר בן סעדון ואישר במיוחד עבורו כי נעניק עבורו סכינים למכונת גילוח שברשותו ללא תשלום.
מר בן סעדון מרוצה.
אני שמחה לשרתכם בכל עת.
בברכה, חדוות כהן - מנהלת קשרי לקוחות |
פתרון: |
|
|
|