פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי - לאחר הזמנת מוצר נושא התלונה:
גולדנברג אלי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
רמת השרון-מחסן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנה 1897442 - הזמנה פנימית במחסן-4003997
בתאריך 1.5.2010 הזמנתי מוצר-מכונת גילוח דרך האתר וואלה שופס
המוצר היה אמור להגיע ע"י שליח עד תאריך 20.5.2010 כמצוין באתר תוך 14 ימי עבודה.
משלא הגיע המוצר יצרתי קשר במייל ונכתב לי (נציגה בשם שני)כי ישנו עיכוב והמוצר יגיע אליי עד23.5.2010.
עליי לציין שתשלומים מכרטיס האשראי כבר ירדו בנוגע למוצר הנ"ל.
שוחחתי עם נציג שירות בוואלה שופס בשם גלעד,אמר שיבדוק ויחזור אליי ,לא חזר אליי.
אחרי תכתובת במייל הציעו לי ליצור קשר עם המחסן של חברת אלקטרה הספקית של המוצר (נציגה איילת)יצרתי קשר עם מנהל המחסן עזרא, הוא טען שאני לא יכול לקבל את המוצר כי הוא הוחזר אליו כבר בתחילת החודש והוא מחזירו לחנות ושאברר מול קשרי לקוחות.
יצרתי קשר עם שירות הלקוחות וואלה שופס בטענה שהזמנתי את המוצר דרכם והם צריכים לתאם את העינינים הללו,נציגה בשם אפרת אמרה שתבדוק ,התנצלה ואמרה שתחזור אליי (25.5.2010)
חזרה אליי נציגה בשם חני מהשירות טענה שניסו ליצור איתי קשר מהשליחויות מספר פעמים (מה שלא היה נכון ,ואף לא הושארה הודעה)
ובעקבות כך אצטרך לשלם שליחות נוספת!
בסופו של דבר הסכמתי ע"מ לקבל כבר את המוצר.
הפנתה אותי לאלקטרה גלאקסי שם שוחחתי עם שי בטלפון 039260001 לאחר שלקח פרטים אמר שיצרו עימי קשר ,מה שלא קרה.
בתאריך 26.5.2010 הרמתי שוב טלפון לאלקטרה שירות לקוחות דיברתי עם שירי התנצלה ,ביקשה פרטים ואמרה שתברר,
חזרה אליי בהמשך אותו היום ושוב סיפרה לי את כל הסיפור מחדש שהשליחים היו אצלי ושמו פתקים על הדלת (מגוחך מאוד ....זה לא היה ולא נברא)
ולכן יחייבו אותי בשליחות נוספת ,אמרתי לה שכבר הסכמתי לזה ושתתאם לי שליחות ,אמרה שאינה יכולה והם יצרו עימי קשר בימים בקרובים.
היות וכבר איבדתי את הסבלנות בעיניין ביקשתי להגיע אני אישית למחסן אלקטרה ברח' הנביאים ברמת השרון ע"מ לאסוף, את המוצר , שאלתי אם זה אפשרי
הנציגה שירי אמרה שאין בעייה שאגש ואקבל את המוצר ,
ביקשתי שתשלח להם מייל בעיניין ע"מ שלא אצטרך לספר את כל הסיפור מחדש
אמרה שאין צורך בכך,ושאני יכול לגשת, תיאמנו שאגש למחרת 27.5.2010.
בתאריך 27.5 בשעה 11:00 הגעתי למחסן, נדהמתי לגלות בשיחה עם עזרא מנהל המחסן שלא אוכל לקבל את המוצר (מסיבות פנימיות שלהם -הנפקה של מוצר שחזר וכד')
הודעתי לעזרא שאני לא עוזב את המקום עד שלא אקבל את המוצר ,
טילפנתי שוב למוקד שירות אלקטרה שם ענה לי נציג בשם שי.
סיפרתי לו את הסיפור ואמר שיברר , חיכיתי במשך שעה וחצי במחסן תוך שיחות אינספור למוקד, אך לא פתרו את הבעייה.
מנהל המחסן נאות לבסוף להתערב ,עשה טלפונים למוקד שירות הלקוחות
ולאחר קצת צעקות מול השירות קיבל את האישור למסור לי את המוצר.
וקיבלתי את המוצר סוף סוף בשעה 1:40 .
המוצר אגב הגיע ללא מטען שולחני שהובטח בהזמנה זו (הזמנה 1897442)
אבקש התייחסותכם בכתב על כל עגמת הנפש,הזמן והטלפונים הרבים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התייחסות בכתב ופיצוי מסוים על הטרטור שעברתי. פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה