פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי לקיחת אחריות על נזק בהתקנת מזגן ובעיות חוזרות ונשנות בהתקנה נושא התלונה:
‏יום שני ‏29 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שקם אלקטריק - הקניון הגדול פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29.6.10 רכשתי מזגן עילי של אלקטרה P3 35 דרך חנות של שקם אלקטריק. במועד הרכישה שלמתי על המזגן, התקנתו והובלתו.
המתקין מטעם חברת אלקטרה ביצע קידוח להתקנת המזגן בנקודה שפגעה בצינור ניקוז של מים מהגג, הפגיעה בצינור הניקוז גרמה לכך שמים התחילו לחלחל בקיר של הדירה ובכך לגרום נזק לקיר עצמו יחד עם חדירה מים בזמן גשמים לדירה, לאחר דין ודברים עם חברת אלקטרה שבאמצעותה הגיע הטכנאי, היא שלחה את אותו טכנאי שוב שלא מתמחה באינסטלציה והוא ביצע "תיקון" לצינור שלא עזר, ובגשם הראשון שוב התחילו לחלחל מים לדירה.

בנוסף, מרגע ההתקנה ועד היום (כשנה !!!) מיחידת המזגן שמותקנת בדירה יוצא לעיתים טיפות מים, בביקור של טכנאי מזגנים של אלקטרה הוא טען כי יש בעיה בהתקנה ויש להזמין את המתקין, המתקין בא כמה וכמה פעמים וניסה לטפל בבעיה תוך סחבת בהגעה ובמשיכה של זמן הטיפול, לאחר "שהתייאש" מלנסות ולטפל הוא העביר את מיקום המזגן בדירה למיקום שונה ועוד חייב אותי בכ-150 שקל על זה שהוא היה צריך להאריך צינור מסוים במיקום הנוכחי של ההתקנה. אף על פי כל האמור לעיל אתמול בהפעלת המזגן שוב הוא התחיל לטפטף בדירה, בשיחה עם המתקין הוא טען כי הבעיה כעת היא של הטכנאי ושוב כמובן התחלתי בסחרור האינסופי בין טכנאי המזגנים למתקין

האם הסיבה שחשבתי לקנות מוצרים מחברת אלקטרה הייתה בגלל השירות, היום לאחר שנה של סחבת בטיפול במזגן אני יודע כי זה כבר לא פרמטר לבחירה בחברה זו !
כספי סוג הנזק :
מימון אינסטלטור מקצועי מטעם אלקטרה על מנת לתקן את הבעיה שמתקין מטעמה גרם לדירתי, תיקון אחת ולתמיד למזגן שדולף, החזר כספי לתשלום על הזזת המזגן למיקום אחר בדירה בגלל התקנה לא נכונה של המתקין פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה