פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזגן מקולקל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שלושה שבועות הותקן אצלי מזגן עילי של אלקטרה.
לאחר 24 שעות הוא הפסיק לקרר.
טכנאי שהגיע, דווקא מהר, אמר שאינו יכול לקבוע מה הבעיה והוא צריך שיזמנו את המתקין.
מספר ימים לאחר מכן תואם ביקור טכנאי עם מתקין, אך במקום לבדוק ביסודיות מה הבעיה, פשוט מילאו לי גז מחדש.
בצורה לא מפתיעה שוב ברח הגז תוך 24 שעות.
שום הגיע טכנאי והפעם קבע שיש דליפה במזגן ושיש להחליף את היחידה הפנימית.
חלפו מספר ימים, בהם התקשרתי לאלקטרה פעמיים ביום להבין מתי יחליפו לי סוף סוף את המזגן, אך לא קיבלתי שום תשובה.
אני עדיין ממתינה.
אני מרגישה שהמתקין ואלקטרה זורקים אותי אחד על השני ואני נופלת בין הכסאות.
למוצר לציין שהתמורה על המזגן ועל ההתקנה שולמה במלואה !!!
אני לא אקנה מזגנים של אלקטרה לעולם!!!!

החלפת המזגן בדחיפות !!!!! פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
חדוות כהן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
גב' אהרונה שלום ,
תודה לך על פנייתך.
עם קבלת פנייתך למשרדינו ערכנו בדיקה מקיפה בנושא.
בהתאם לכך, החלפנו את היחידה הפנימית שברשותך ליחידה חדשה מאותו הדגם, לשביעות רצונך המלאה.
אלקטרה מוצרי צריכה גאה בשירות האיכותי אותו היא מעניקה ללקוחותיה ולא בכדי חטיבת השירות שלנו זוכה שנה אחר שנה בתואר "חברת השירות הטובה ביותר" על ידי מיטב הגורמים בישראל.
אני שמחה לשרתך בכל עת.
בברכה,
חדוות כהן
מנהלת קשרי לקוחות

תגובה:
גב' אהרונה שלום ,
תודה לך על פנייתך.
עם קבלת פנייתך למשרדינו ערכנו בדיקה מקיפה בנושא.
בהתאם לכך, החלפנו את היחידה הפנימית שברשותך ליחידה חדשה מאותו הדגם, לשביעות רצונך המלאה.
אלקטרה מוצרי צריכה גאה בשירות האיכותי אותו היא מעניקה ללקוחותיה ולא בכדי חטיבת השירות שלנו זוכה שנה אחר שנה בתואר "חברת השירות הטובה ביותר" על ידי מיטב הגורמים בישראל.
אני שמחה לשרתך בכל עת.
בברכה,
חדוות כהן
מנהלת קשרי לקוחות

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה