פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לא טוב, והטעיה בנוגע לתקלה במקרר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏25 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע הפסיק המקרר לעבוד. מדובר במקרר דגם 466.
המקרר התקבל לפני 3 שנים כמתנה לחתונה.
הטכנאי הגיע וטען שמדובר בנזילת גז. (הטכנאי הסביר לאישתי שמדובר בתקלה ביצור המקרר, ולא יכולנו לטפל בבעיה בשום צורה והדרך היחידה לטפל בו זה להחליף).
אם מדובר בתקלת יצור, מדוע לא מחליפים לי את המקרר, למרות שאין לי אחריות? הטכנאי שלהם טוען שזה לא בגלל שימוש לקוי, אלא חור במקום כלשהו בצנרת שנובע מהלחמה לא טובה (עבודה לא טובה של הפועלים במפעל). אני צריך לממן מקרר חדש? גם אתם אומרים שזה תקלה שלכם וגם אתם לא מוכנים לפתור אותה (או לא יכולים), אבל לי זה לא משנה. אז לפחות תתקנו את התקלה.
כמו כן כאשר התקשרתי לברר פתרון אחר חוץ מהחלפת מקרר זרקו אותי מנציג לנציג, והבטיחו לי שהמנהל יחזור אלי, דבר שכמובן לא קרה. ביום ראשון(05/09) שלחתי אליהם מכתב (מצורף). לאחר ששלחתי אליהם את המכתב חזרו אלי ישירות מהחברה וישר הציעו לי 400 ₪ בתלושי קנייה, או את הסכום שעלה לי הטכנאי (כלומר 330 ש"ח) בכסף.
הבחור שחזר אלי (שמו קובי), הסביר לי שלאחר בדיקה מעמיקה שלו בנושא מתברר שבאמת היה אפשר לתקן את המקרר אבל העלות של התיקון היתה יכולה להגיע עד 1400 ₪.
דבר זה חיזק אצלי את ההרגשה שמישהו מסדר אותי. (בעצם מדובר פה בהטעיה של צרכן), מגיע אלי טכנאי של החברה, וטוען שאי אפשר לתקן את המקרר (בהנחה שאת המקרר הבא אני יקנה מאותה חברה), ולאחר שאני פונה במכתב ובצורה רשמית יותר מסתבר שאפשר לתקן את המקרר.
האם זו לא הטעיה? שיתנו לי להחליט האם אני רוצה לתקן או שלא.
כספי סוג הנזק :
עלות מקרר חדש 2800+ 330 ש"ח טכנאי. עלות של התיקון היה אמור להיות 1400, אז את ההפרש בין הסכומים. פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה