פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזגן עיליי 35 של חברת אלקטרה לא תקין נושא התלונה:
‏יום שני ‏20 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ב- 18 באוגוסט 2010 רכשתי חמישה מזגני אלקטרה עיליים. ההתקנה בוצעה ב-2 לספטמבר 2010 ע"י מתקין מוסמך של אלקטרה ( חיל-קור). ארבעה מזגנים עיליים הותקנו ( בחדרי ילדים והורים ) ופועלים לשביעות רצוני המלאה.
המזגן האחרון מסוג אלקטרה 35T עילי הותקן בסלון. מרגע ההתקנה המזגן החל לטפטף. קראתי למתקין והסתבר כי המזגן לא משנה מהירות עבודה ובנוסף מטפטף ( הטפטוף גרם לנזק לתמונת שמן שהייתה תלוייה בסמוך ). המתקין אמר לי שאקרא לטכנאי שירות של אלקטרה לבדיקת המזגן.
הזמנתי את שירות אלקטרה ( קריאה שזמן התגובה שלה היה 72 שעות ולא 48 כמקובל ). בתאריך ה- 14 הגיע טכנאי בשם אברהם בן שמעון ללא חלקי חילוף ( היה אמור להגיע בשעות 15:00-17:00 והגיע ב- 19:00 בערב ) טען כי הבעיה בכרטיס הבקרה או המנוע והוא ידווח על כך. בנוסף אמרתי שהמזגן מטפטף הטכנאי טען ( ללא בדיקה ) כי הבעיה היא באמבטיה וגם על כך ידווח ונסע לדרכו.
בתאריך ה-19 לספטמבר הופיע אצלי טכנאי בשם אלכס. החליף את המנוע ( מה שלא פתר את הבעיה ) ואח"כ החליף את כרטיס הבקרה ובעיית המהירות נפתרה ( במהלך התיקון נשברה צלחת פסיפס יוקרתית שהטכנאי פגע בה עם סולם במהלך התיקון ). את בעיית הטפטוף הוא לא פתר והתעקש כי הבעייה היא בעיית מתקין.
בתאריך ה- 20 לספטמבר הופיע המתקין והוכיח לי כאשר דיבר בשיחת ועידה ( דרך המוקדנית אלקטרה בשם לבנת בוקובזה ) במקביל עם אלכס ( הטכנאי של אלקטרה ) כי הבעיה היא של המדחס.
אני מנסה להשיג את מר מוטי נדב שהוא המנהל האזורי של שירות אלקטרה ואני לא מצליח. אני משאיר לו אינסוף הודעות דרך מוקד השירות ואין תגובה.
אני מעוניין שחברת אלקטרה תחליף לי את כל היחידה הפנימית בבית ( דיברתי עם המתקין והוא מוכן לבצע את העבודה ועל חשבונו בתנאי שחברת אלקטרה תספק לו את היחידה הפנימית החלופית ). לא ייתכן שאני ירכוש מזגן חדש וכבר מפורק לגורמים ועדיין הבעיה לא נפתרה. מעבר לכך אני מפסיד ימי עבודה, עוגמת נפש, ונזק לרכוש אצלי בבית.
ראוי לציין כי זו תקופה של חגים ( המזגן הותקן לפני ראש השנה וכעת סוכות ). אני מאוד סקפטי שהבעיה תיפתר לפני החג שבו אני אמור לארח את המשפחה.
פיצוי על עוגמת הנפש והנזק הכספי ברכוש ובימי עבודה אני דורש מחברת אלקטרה אחריות של 3 שנים על כלל המזגנים החדשים שהותקנו אצלי בתחילת ספטמבר 2010 ( ולא שנה כמקובל ).
מחברה מכובדת כמו חברת אלקטרה אני מצפה ליחס ושירות אדיב יותר. הרי זה המוטו שלהם.

עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת היחידת פנים בבית והארכת אחריות ל- 3 שנים לכלל המזגנים שרכשתי בספטמבר 2010 פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה