|
|
|
|
|
|
עיכוב של החזר כספי |
נושא התלונה: |
ויגסין איגור |
שם/כינוי: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני כותב את התלונה הזאת בשם אמא שלי. בחודש אוגוסט אמא שלי רכשה שלט של מזגן במרכז שרות של אלקטרא בבאר שבע. לאחר נסיון להפעיל אותו התברר ששלט לא מתאים , היא החזירה אותו ונאמר לה שהיא תקבל המחאה בדואר, אך עד עכשיו לא הגיע שום דבר. דברתי כמה פעמים עם מחלקת בספים וגם עם סניף באר שבע , ואפילו נאמר לי שההמחאה נשלחה פעמיים ובכל זאת שום דבר לא הגיע. האנשים שם כל הזמן מנסים להתנאר מאחריות ומנסים להפנות לאדם אחר. אנחנו מאוד מאוכזבים. מה שבטוח לא נקנה שום דבר תוצרת אלקטרא
|
|
|
|
|
|
|
|
אלקטרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
חדוות כהן, מנהלת קשרי |
שם ותפקיד: |
יגור שלום רב ,
פנייתך התקבלה והינה נבדקת בקפידה.
אנו דואגים ליצור עימך קשר בהקדם.
אני שמחה לשרתך בכל עת.
בברכה,
חדוות כהן מנהלת קשרי לקוחות , שירות אלקטרה |
תגובה: |
יגור שלום רב ,
פנייתך התקבלה והינה נבדקת בקפידה.
אנו דואגים ליצור עימך קשר בהקדם.
אני שמחה לשרתך בכל עת.
בברכה,
חדוות כהן מנהלת קשרי לקוחות , שירות אלקטרה |
פתרון: |
|
|
|