פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות נושא התלונה:
רובינסקי שירן שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏13 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כשבועיים קנינו טלויזיה של פיליפס על סה"כ 14,0000 התקינו לנו את הטלויזיה לאחר זמן מה ראינו שיש סימנים של מריחה של חומר יחד עם אבק הזמנו טכנאי שיבדוק הסתבר שזה פגם בטלויזיה והלכלוך הוא בתוך המסך ולא בחוץ זאת אומרת שאי אפשר לנקות אותו ביעוץ הטכנאי ובשיחת טלפון עם המנהל שלו "אבי" הוחלט להגיש בקשה או לביטול עסקה או להחלפה. אבי הבטיח שיום למחרת זה כבר יהיה בטיפול..יום למחרת אני מתקשרת לשירות לקוחות של אלקטרה דיברתי עם נציגה בשם מעיין מס' פעמים שירה ומנהלת בשם שרון שהבטיחה לי שתחזור אלי וכבר שבוע ימים אני מחכה לשיחה ממנה...
לאחר שראיתי שלא מתיחסים אלי ברצינות הגעתי שוב לנציגה בשם מעיין והחלטתי לא לרדת מהקו עד ששרון המנהלת חוזרת אלי או עד שמוצאים פתרון לבעיה, מעיין העלתה על קו נציגה מטעם ה"שקם" בשם אושרת שהבטיחה לטפל בי ולחזור אליי ושוב הכל חוזר חלילה אושרת לא חזרה אלי אני מתקשרת לאלקטרה הם אומרים להשאיר הודעה חוזרים בשעה 16:10 ואומרים לי שהם כבר סגרו אז לא יכולים לטפל בפניה .אז למה חזרתם אלי בשביל להגיד סגרתם הרמתם כסאות ואתם הולכים הביתה???
והיום שוב פעם מתקשרים מבקשים לשלוח פקס כי זה מה שחסר
חסר???למה לוקח שבוע להבין מה חסר ועוד אני צריכה כל פעם להתקשר למה לא לוקח נציג אחד טיפול ועושה טיפול בלקוח יחד עם סגירת מעגל???
אלא שאני צריכה לרדוף..
מתקשרת לוודא הגעת פקס והמשך טיפול אומרים לי להשאיר הודעה ויחזרו אלי עד השעה 19:00 בשביל שיגידו שוב שהם הרימו כסאות והם בלחץ בית ואין אפשרות לטפל בזה כרגע תחכי לשנה הבאה???
אני מיואשת כבר זה מוצר שהשקעתי מטיב כספי זה לא מעט כסף ואני במקום בשבוע ימים האלו לשבת ולהנות מהמוצר קורה ההפך הגמור מזה ועוד השרות לקוחות של אלקטרה פשוט מעייפים אותי ומייאשים אני כבר לא יודעת עם מי אפשר לדבר בשביל לקבל סה"כ שרות מא' עד ת' (שמגיע לי)
אני בעצמי נציגת שרות ואני יודעת מה זה לתת שירות, והשרות שקבלתי מאלקטרה הוא ממתחת לתחת של כל ביקורת זה רחוק מלהיות שרות..ורחוק מהפתיח של ההקלטה של אלקטרה פשוט במילה אחת בושההה..
עוגמת נפש סוג הנזק :
מתן שירות מקצועי מא' עד ת' והחלפת המוצר פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה