פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות תיקונים של חברת אלקטרה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏17 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
בתאריך 10.03.2011 הגיע אלי טכנאי של חברת אלקטרה לתיקון דלת של תנור סאוטר להחלפת צירים . הטכנאי הגיע ואמר כי יש להחליף את הדלת .ופרט עלות של למעלה מ1300 ש"ח . מאחר ואנו לפני חג הפסח לא חשבתי פעמיים ובקשתי מהטכנאי שיזמין דלת .
לאחר שבוע כשלא הואילו לחזור אלי עם תשובה התקשרתי לחברה והם ענו כי אין בנמצא דלת להחלפה ,אך הציעו לתקן את הדלת . תמוהה בעיניי למה הטכנאי לא הציע תיקון מלחתחילה ? כשעלות התיקון היא תשלום עלות ביקור טכנאי בלבד .
חלף לו עוד שבוע עד שהואילו לבוא לקחת את הדלת ,לאחר נדנודים מצידי .
ביום ראשון שלפני ליל הסדר,מתקשר טכנאי להודיע לי שהוא מגיע לתקן את הצירים של הדלת ...כמובן שהיה תמוה בעיניי מאחר והדלת נלקחה לתיקון והיו צריכים להגיע להרכיבה ולא לתקן צירים
הטכנאי הודיע כי כנראה הייתה תקלה בהעברת מידע . אני כמובן זעמתי ודרשתי את הדלת . לאחר דין ודברים עם מנהל שירות לקוחות נשלחה הדלת .
אין לתאר את עוגמת הנפש וביזבוז הזמן המיותר בלי להזכיר את הסמיכות לליל הסדר.
לטיפולכם אודה.
שיפור יעילות הטיפול בקריאות מסוג זה כמו כן פריסת האפשרותהעומדות בפני הלקוח (תיקון/החלפה) פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה