פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איגר רבקה תלונה על שרות לא אמין, לא מקצועי ומאכזב נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏29 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אלקטרה מוצרי צריכה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחר שנלאיתי להתמודד פעם אחר פעם ללא תוצאות מול "שירות הלקוחות" המאד לא מקצועי ולא אמין ב"אלקטרה מוצרי צריכה" אני מפנה את המקרה אליכם בתקווה שתסייעו לי לקבל את כספי חזרה וביושר.

להלן העובדות :
•לפני מספר חודשים הזמנתי, טלפונית, במוקד שירות הלקוחות של "אלקטרה מוצרי צריכה" מוצר שנקרא ספריי לניקוי נירוסטה
(את הספריי הקודם רכשתי אצל הטכנאי של אלקטרה שהתקין את הכיריים ובאותו מעמד הציע לי לרכוש את המוצר)
לאחר שהמוקדן (תומר פרין) בדק כי המוצר קיים במלאי בצעתי עיסקה טלפונית ע"ס כ 120 ₪ בכרטיס אשראי (קדמה לה פניה זהה שלא בוצעה משום מה...).

לאחר זמן מה הגיע לביתי עם שליח מוצר סגור. לאחר שפתחנו אותו גילינו שהוא כלל לא המוצר שביקשנו (קבלנו בקבוק עם נוזל שקוף).
מעיון בחשבונית שצורפה (חשבונית מס. 752222466 מ 29/12/10 ) עלה כי המוצר גם יקר יותר וכי חויבנו בסך 155 ₪ .

מאז התחילה "מסכת הרדיפות" :
בכל חודש יצרתי קשר מספר פעמים עם שרות הלקוחות בכדי להסדיר את החלפת המוצר וזיכוי על ההפרש (כ 35 ₪) כל שיחה כזו ארכה מעל 10 דקות ובסיומה הבטחה שישלחו לי את הספריי המבוקש ואז נמסור לשליח את המוצר שקבלנו.

בפועל דבר לא קרה ושום שליח לא הגיע אלי !

כך כשלושה חודשים !!

בשיחה האחרונה (בחודש 04/11) הוברר כי הספריי כלל לא קיים במלאי. ואז הציעו לי להחזיר את המוצר (בחוצפתם בקשו שאבוא בעצמי להחזירו)
התעקשתי כי תחילה יזכו את חשבון האשראי בסכום החיוב ורק אח"כ ישלחו אלי שליח לאסוף את המוצר (כשם שידעו לחייב ורק אח"כ לספק את המוצר הלא נכון).

כל נסיונותי לא עזרו עד שלבסוף, לבקשתי, יצרה איתי קשר מנהלת המחלקה (לצערי אין לפני את שמה) והבטיחה לי אישית כי לאחר שיאספו את המוצר
באותו יום אזוכה בחשבוני ואקבל על כך גם הודעה בכתב.


השליח (איך לא) הגיע למחרת היום לאסוף את המוצר והזיכוי ?? אין
עד היום (27/5/11) לא ראיתי שום זיכוי באשראי וכמובן לא קבלתי שום פקס.


אי לא רואה טעם לפנות אליהם שוב. הזלזול ומערך השירות לדעתי לוקה מאד ואני לא היחידה שסוברת כך.

אשמח מאד שתסייעו לי לקבל את כספי חזרה

הטלפון בשרות הלקוחות הינו : 1-700-50-4000 או 9530900





כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי + פיצוי על זמן שבוזבז פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה