פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התקנת טלוויזיה נושא התלונה:
‏יום שני ‏02 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26.04.11 רכשתי טלוויזיה פיליפס 46 , בשקם אלקטריק.
באותו יום התקשרתי לשירות אלקטרה, כדי להזמין טכנאי להתקנת טלוויזיה,בטלפון נאמר לי שטכנאי יכול להגיע בין השעות 15.00- 12.00, למרות שבקשתי להזמין אותו לאחר הצהריים,כדי לא לקחת חופש מעבודה, נאמר לי בפרוש שלא , אחרי הצהריים הם לא שולחים טכנאים.אין מה לעשות הסכמתי לשעות הלא נוחות האלה.
ביום ההתקנה יצאתי מוקדם מעבודה כדי להיות בזמן, חכתי לטכנאי אך הוא לא הגיע, התקשרתי לשירות לקוחות הודעתי שהוא עדיין לא הגיע ,פקידה בשם ליאנה אמרה שהוא צריך להגיע ונתנה את מס' טלפון שלו, כשתקשרתי לגאי ( טכנאי ), הוא התחיל לשקר שהוא היה לפני חצי שעה ואף אחד לא היה בבית, למרות שאני לא יצאתי לשניה מהבית, אחרי ויכוח שהיה הוא אמר שיבוא עוד כחצי שעה, כעבור חצי שעה הוא עדיין לא הגיע, התקשרתי עליו אך הוא ניתק את הטלפון, חזרתי לשירות הלקוחות, ליאנה ענתה ואמרה גברת תתקשרי לטכנאי, משחק הפינג פונג הזה היה במשך כשעה.עד שסוף סוף השגתי את הטכנאי והוא הגיע.
מהדקה הראשונה שהוא נכנס הוא התחיל לשווק כל מיני דברים , כמו חומרי ניקוי תרסיס לניקוי מסך ואם אני לא אקנה אותו אז בעוד חודש לא תוכלי לראות כלום ,המסך יהיה מטושטש, באגרסיביות ניסה לשווק קבל ועוד הוסיף " אתם
( רוסים ) קונים טלוויזיה בעשר אלף שקל ומתקמצנים לקנות קבל שעולה מאתיים, אחרי כל השכנועים האגרסייבים ,לא הסכמתי לקנות, אך בכל זאת שאלתי אותו האם התמונה תהיה תקינה, על זה הוא ענה לי בציניות - את גם לא רוצה לקנות ו גם רוצה שתמונה תהיה תקינה?! הוא התקין את הטלוויזיה והלך. בערב כשהדלקנו
טלוויזיה , קיבלנו שוק, התמונה הייתה מטושטשת ברמות שיא אפשר היה להסתכל יותר מדקה, חדות פשוט לא הייתה קיימת ,תמונה רעדה, שפה לא הייתה מוגדרת לא בעברית, אנגלית או רוסית, רמקולים לא מחוברים.
למחורת בבוקר התקשרתי לשרות הלקוחות , ענתה אותה בחורה - ליאנה, כשהסברתי לה את כל מה שעברנו אתמול ובקשתי ממנה להזמין טכנאי , אך לא אותו טכנאי שהיה אתמול. הבטיחה שתבדוק ותחזור עלי, כמוון אף אחד לא חזר, התקשרתי שוב, ענתה ליאנה ואמרה שהיא דברה עם גיא - טכנאי והוא אמר שהוא עשה הכל ובדק והכל היה בסדר, ויוצא שאני משקרת, ואם אני רוצה להזמין עוד הפעם טכנאי זה יהיה בתשלום, הרגשתי עלבון שמתחילת קשר איתם הם טענו שאני שקרנית , ושכל זה נעשה בגלל שסירבתי לקנות את כל המוצרים שהוא הציא שאלתי אותה איך אני יכולה להוכיח שטלווזיה לא מכוונת , התמונה לא תקינה , לקנות טלוויזיה כל כך יקרה ולא לראות כלום? לשאלתי, האם הוא היה אמור לשנות את שפת ההגדרות לעברית , אנגלית או רוסית , היא ענתה שכן, ניסיתי להראות לה עוד כמה דוגמאות, אחרי זה היא אמרה שתבדוק ותחזור עלי במשך היום, כמוון היא עוד הפעם לא חזרה, למחורת התקשרתי עליה שוב והשיחה נמשכה היא אמרה שיכולה לשלוח טכנאי אבל את אותו טכנאי שהיה בפעם הראשונה, בקשתי ממנה גם בפעם הקודם וגם עכשיו שישלחו טכנאי אחר, היא הבטיחה לחזור עלי לגבי טכנאי אחר ושוב לא חזרה השיחות האלה נמשכו במשך שבועיים,(בינתיים לא הדלקנו את הטלוויזיה) כנראה שזאת מידיניות של החברה כי הטכנאי נתן שרות לא תקין וגם בשרות לקוחות לא הייתה שום תגובה ולא היה מענה ומי שמתייאש פשוט מפסיק להתקשר,אחרי שבועיים שלא קבלתי תשובה לשאלה,האם הם יכולים לשלוח טכנאי אחר , פשוט בקשתי מהם מס' פקס של תלונות לקוחות , שגם זה לא היה כל כך קל, התבקשתי לחכות על הקו , חכתי 40 דקות בטלפון, בסופו של דבר נתקתי את הטלפון.
לכן אני פונה עליכם, בתקווה רבה שתעזרו לי לסיים את הפרשה.
בתודה מראש
דינה
כספי סוג הנזק :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה