פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי תנור של סאוטר שרות של אלקטרה
בפעם הרשונה שהדלקנו את התנור התנור קיצר את כל הבית והפסיק לעבוד
טכנאי שהגיע טען שיש בעיה בסוג התנור ויש פגם בתיכנון ואסור להפעילו מעל 200 מעלות [ החום המומלץ על ידי היצרן 250*280 ]
לאחר חודשים הגיעו לתקן [ באיחור של שעה] טענו שצריך להזמין חלק מחול .
בהפעלה הראשונה של התנור לאחר ביקור הטכנאי התקלה חזרה על עצמה
כאשר הגיע טכנאי התלה את השרות לתנור החשמלי באישור של חברת הגז ?
כמובן שזה תרוץ לאחר שהתנור לא עובד כ 3 חודשים שאלתי :
מותר לא לתת שרות לתנור חשמלי בגלל אישור של חברת הגז [ האישור קיים]
מותר לטכנאי להחליף את הטרמוסטט המקורי לטרמוסטט אחר לא המקורי "קומבינה" [ מסוג שונה ושל יצרן אחר שאינו של החברה שלדעתו לא טוב ויכול להיות שיפתור את הבעיה ?
מותר לעשות שינוי כזה ללא מכון התקנים או אישור של מהנדסי החברה [סאוטר] בחו"ל ‭
ומה הזמן שצריך לקבל שרות על תנור אפיה העם לחכות חודשים לחלק זה סביר ?
יכול להיות שזה תרגיל וכרגע אני צריך לחכות עוד חודשים וחוזר עוד פעמים ונגמרת האחריות ....
אני מרגיש שחבלת אלקטרה מתנהגים כמו אחרון הגנבים מה לעשות ?????
כספי סוג הנזק :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה