פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחריות על תנור שלא ממומשת נושא התלונה:
זיל ניר שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏29 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי תנור ונאמר לי שיש מבצע עם אחריות של 5 שנים ,עכשיו שנה וחצי אחרי הקניה התקלקל לי התנור (דבר שמגיע ממותג כזה מאכזב בפני עצמו),התקשרתי לאלקטרה ונאמר לי שנכון שיש אחריות אבל צריך היה לצלצל לאלקטרה לאחר הקניה ולהפעיל את האחריות תוך חודש (ולשלם 99 שח) .אמרתי שלא ידעתי (גם בעל החנות ,אבי סופר, הופתע מזה ) אגב,אם הייתי יודע הייתי מוסיף את ה 99 שח לכמעט 3000 שח שעלה לי התנור שהיה בין היקרים בחנות. תשובת הנציגות אמרו שהן מצטערות ויכולות לשלוח לי טכנאי בתשלום אך יותר מזה לא ניתן לעשות.
מפריע לי מאוד שקניתי מוצר שהיה בעבר בעיני בעל שם מאוד נחשב ושמתקלקל כל כך מהר ויותר מאכזב שכך הם מרמים את הלקוחות עם האחריות .
תקוותי שאכן התלונה תגיע לידי הגורמים הנכונים ושיבינו עד כמה הם טועים בהרס המותג Sauter .
כספי סוג הנזק :
תיקון המוצר במסגרת אחריות פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה