|
|
|
|
|
|
מזגן פגום ושירות לקוי ושערורייתי |
נושא התלונה: |
יום שלישי 12 יולי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מזגן אלקטרה 3.5 כ"ס שהותקן בביתי, לאחר 9 חודשים החל המזגן לטפטף, טכנאי אלקטרה הגיע לתקן את הבעיה וציין בפניי שיש בעיה עם האמבטיה אך תיקן את התקלה. הבעיה חזרה שוב השנה וטכנאי שהזמנתי באופן פרטי טען שבאמבטיה יש עיוות שאינו מאפשר את אגירת המים ולכן המזגן מטפטף. אין סיבה שבמזגן חדש בין שלוש שנים יהיה עיוות באמבטיה, להערכת הטכנאי זה פגם בייצור. חברת אלקטרה אינה מוכנה לקחת אחריות על כך שיש פגם בייצור וברוב חוצפתה מציעה לי לשלם 260 שח עבור טכנאי שלה ועוד 900 ש"ח עבור אמבטיה חדשה לאחר שלוש שנים של שימוש. המוצרים של אלקטרה כנראה לא שווים אם לאחר שלוש שנים צריך לשלם סכומי עתק על תיקון של מזגן חדש שאמור לשמש יותר משנה שנתיים. שיא החוצפה שחברה שמתיימרת למכור מוצרים איכותיים מוכרת מוצרים פגומים ואינה לוקחת אחריות על כך. לא לרכוש מזגני אלקטרה!!! אין איכות ואין עם מי לדבר!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
אחריות על החלפת חלק במזגן חדש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אלקטרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|