פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול מוחלט...המתנה שעות ללא התייחסות=והתנור לא עובד נושא התלונה:
פלג שולה שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להביע בפניכם את תדהמתי ואכזבתי מהשירות לתנור משולב אפיה ובישול שברשותי. מזה כשבועיים להבות הגז אינן נדלקות. היה טכנאי אך לא תיקן כיון שהציע לי החלפה. ההחלפה היתה אמורה כבר להתבצע לדברי פקידות השרות. אך כיון שלא ניתן לדבר עם רונית אחראית ההחלפות, ביקשתי שישלחו טכנאי. נקבע לי סוף סוף מועד אך בוטל בהוראת רונית.נסיתי מספר רב של פעמים לדבר עם אחראי אך גם לאחר המתנה של יותר מעשרים שלושים דקות בטלפון פקידות השרות סרבו בטענות שונות ומוזרות להעביר לי האחראי, ותמיד תוך הבטחה שהוא/היא יחזרו אלי. התנור רק בן חצי שנה והיו בו תקלות רבות שחלקן נגרם בגלל עבודת הטכנאי כפי שקורה עכשיו! מאחר שאתם מזלזלים ולא מכבדים הבטחותיכם אני נאלצת לפנות למדור צרכנות בעיתון ידיעות אחרונות אולי בעזרת התערבותם אזכה להענותכם. בינתיים אין לי גז, דבר שמשבש לי את מהלך החיים בשבועיים האחרונים. אנו מזמינים לרוב אוכל מוכן וזה גורם לנו להוצאות לא מתוכננות רבות, שלא לדבר על עשרות שיחות הטלפון אליכם ובזבוז זמן יקר מאד שלי בהמתנה לתשובות המתחמקות והלא אמינות מצידכם. ברצוני גם לידע אתכם בזאת שאם לא תתוקן התקלה או יוחלף התנור מיד אנקוט נגדכם בהליכים נוספים ואדרוש פיצוי הולם על הנזקים שגרמתם לי בהתעלמותכם מעשרות פניותי ותחנוני. מצפה להתערבותכם המידית לפתרון הבעיה. בכבוד רב

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה