פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קיבלתי מוצר לא תקין ומבקשים ממני השתתפות עצמית נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
http://air.electra-ecp.co.il כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-3.2010 רכשתי מזגן INV TRIO בלמעלה מ-10,000 שקלים. מההתחלה המזגן לא פעל כמו שצריך (ראה תיאור תקלה למטה). נשלח טכנאי מספר פעמים ללא הועיל. בכל פעם הייתי צריך להפסיד שעות עבודה. הטכנאי לא וידא בסוף השירות שהתקלה אכן תוקנה. בחלק מהמקרים הטכנאי היה צריך ללכת להביא חלק\יחידה, כך שהייתי צריך לחכות מספר נוסף של שעות (כנראה שזה לא רשום בשירות לקוחות כי רשומים אצלם רק שני ביקורים כשבפועל היו יותר). באיזשהו שלב הפסקתי לפנות לשירות לקחות כי ראיתי שהטכנאים לא יודעים איך לפתור את הבעיה. חלקם אף הודה כי אינו מבין מספיק בסוג מזגן זה. כיום, מבקשים ממני השתתפות עצמית בגלל שעברה יותר משנה, למרות שבפועל סיפקו לי מוצר פגום ועדיין לא תיקנו אותו, דהיינו, עדיין לא סיפקו לי את המוצר שלכתחילה שילמתי עבורו (סכום כסף נכבד ביותר).
=========
תיאור התקלה
=========
תקלה במזגן ELECTRA INV TRIO. תיאור התקלה: אחת מיחידות הפנים Indoor Unit לא מפעילה את הקירור. רק כשמפעילים Indoor Units אחרות המזגן מתחיל לקרר. נא לשלוח מומחה.
מספר סידורי של יחידת חוץ: 2291223854
מספר סידורי של יחידות פנים: 2283471833, 2283471886, 2283471901
עוגמת נפש סוג הנזק :
לתקן לי את הבעיה בצורה מידית ללא בקשת השתתפות עצמית. לפצות אותי על עוגמת נפש ואובדן ימי עבודה. פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה