|
|
|
|
|
|
התנערות מאחריות על מזגן לאחר שנה. |
נושא התלונה: |
יום שלישי 09 אוגוסט 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בס"ד
לכבוד חברת אלקטרה
אנו לקוחות שלכם כבר 5 שנים ברציפות, ברשותנו שלושה מזגנים שלכם:
2 מזגנים של 1 כ"ס
1 מזגן של 3 כ"ס.
ולצערנו היו מס' תקלות שבהם היינו צריכים להיאבק ע"מ שטכנאי יגיע במהרה אך תמיד קיבלנו את אותה תשובה ממנו " שהוא הטכנאי היחיד של כל אזור השומרון" וגם שסוף סוף הגיע אלינו לא היה לו את החלק שאנחנו צריכים ואז מרחו אותנו עוד 3 ימים והחלטתם להגיע אלינו באמצע היום- ולא כמו שתואם עם הטכנאי מראש ואז נאלצנו להפסיד שעות עבודה.
אנו משלמים את אותו הכסף כמו תושבי ת"א, אז הגיע הזמן שתקצו עוד טכנאים לאזור כה גדול בחברת אלקטרה הגדולה והמכובדת....
המזגן שלנו 3 כ"ס הותקן בתאריך :3/7/2010 ביום שבו הותקן המזגן נתגלתה תקלה והוזמן טכנאי לתקנה המזגן תוקן אך לאחר שנה וחודש שזהו זמן שאינו סביר מבחינתי להתרחשות תקלה במזגן שמלכתחילה היה בעייתי. המזגן בפועל פעל רק 3 חודשים בתקופת שנת האחריות כי בחורף המזגן אינו פעיל .
זה פשוט לא יעלה על הדעת שמזגן ששלמנו עליו ממיטב כספנו נהרס כ"כ מהר?!
אנו מבקשים פיצוי הולם ומכובד שכולל תיקון מיידי למזגן,על עוגמת הנפש שנגרמה לנו לאורך השנים עם השירות הלקוי של הטכנאי מה גם שבמקרה האחרון של המזגן התקול ביקשתי לקבל מנהל שירות ע"מ להסביר את בעייתי פעמיים דיברתי עם נציגי שירות שסירבו להעביר אותי למנהל שירות אך מנהל שירות לא חזר אלי עד כה.
את המזגן הבא לא נקנה באלקטרה וגם אחריות לא נחדש( רק לציון עובדה שלא קיבלנו שום התראה על כך שתקופת האחריות פגה מה שבדרך כלל אתם כן עושים).
יתרה מזאת אנו נעשה ככל יכולתנו ע"מ לפרסם את הדבר אם באינטרנט או בכל צורה אחרת שתתאפשר לנו משפחה חברים וכו' שמזגני אלקטרה והשירות שלהם טובים רק בתחומי הקו הירוק.
בתקוה להבנה ותיקון מהיר.
0544524767
0547611599
|
|
|
|
|
|
|
|
אלקטרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|