פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזגן מיני מרכזי EMDV35 של חברת אלקטרה לא מקרר כנדרש נושא התלונה:
קדוש רועי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏01 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
ראשון לציון, יוסף ספיר 1 כתובת:
תיאור הבעיה:
כבר מעל לשנה חברת אלקטרה מגיעה אלי הבייתה לצורך בדיקות ועדיין לא יודעים מה הבעיה.
בקיץ 2010 הותקן אצלי בבית מזגן מדגם EMDV35 של חברת אלקטרה.
מזגן עם תפוקת קירור של 30,000 BTU.
כמובן שלפני הרכישה וההתקנה היו אצלי בבית 3 מתקינים שונים (מחברות שונות) שיש להם הסמכה להתקין מזגנים של חברת אלקטרה.
התקשרתי להתייעץ טלפונית עם חברת אלקטרה.
הבעיה היא שהמזגן לא מקרר כנדרש.
פשוט לא מוכן לקרר כמו שצריך ולרדת מתחת ל-24 מעלות.
כעת אחרי שנה של ביקורים (10 ביקורים במספר) החלפת צנרת, החלפת מעבה, פירוק הנמכת תקרה והחלפת תריסים, חברת אלקטרה עדיין אומרת שהמזגן תקין מבחינתה.
כאשר שאלתי אותם האם המזגן מתאים לשטח המיזוג (42 מטר מרובע, חלל אחד גדול של סלון, פינת אוכל ומטבח).
הם אומרים שכן.
אז אני שוב שואל מדוע המזגן לא מקרר כמו שצריך ויורד מתחת ל- 24 מעלות?
התשובה:
אנחנו לא מתחייבים שהמזגן ירד מתחת ל- 24 מעלות. מבחינתנו המזגן תקין.
כעת המצב הוא כזה שחברת אלקטרה ניתקה איתי את הקשר.
הנמכת התקרה בביתי מפורקת לחתיכות.
והמזגן עדיין לא מקרר כמו שצריך.
עוגמת נפש,כספי סוג הנזק :
החלפת המזגן או החזר כספי פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה