פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מזגן במועד נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה, בחודש אוגוסט 2010, רכשתי מזגן מיני מרכזי תוצרת אלקטרה. המזגן אמור היה להיות מסופק עד לתאריך 30.8.10 אך סופק בפועל באיחור של יומיים.
כתוצאה מאיחור זה, ספגתי נזקים כספיים אשר התבטאו באיחור של סיום העבודה, איבוד זמן עבודה יקר (הבית היה מושבת במועד זה).

בתאריך 31.8 פניתי אל חברת אלקטרה דרך האתר שלהם והמייל אף נקרא בתאריך 31.8 בשעה 10.23 על ידי הגב' דניאלה נפשי אך עד כה- שנה!!! לאחר מכן- לא טרחו להשיב לי, לא בעל פה ובוודאי שלא בכתב.
ככל הידוע לי, ישנו חוק המתייחס לאיחור באספקת מוצר ואף מגדיר פיצויים במקרה שכזה.
איבוד זמן עבודה יקר סוג הנזק :
פיצוי כספי בשל האיחור באספקת המזגן פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה