|
|
|
|
|
|
תיקון כיריים |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
המצת בכיריים התקלקל, הזמנתי בפעם הראשונה טכנאי של אלקטרה שקבע כי יש בעיה במצת והבטיח לתאם ביקור נוסף עם החלק המתאים, לאחר כחודש ללא תגובה מאלקטרה פניתי אליהם ונקבע ביקור נוסף, בביקור זה הטכנאי הגיע ללא חלפים ושוב הובטח כי יתואם ביקור נוסף. להפתעתי לאחר כשבוע יזמה מחלקת השירות ביקור נוסף של טכנאי זה אכן הגיע אך עם חלק לא מתאים.
בכל אחת מהפעמים הפסדתי חצי יום עבודה, המבער המרכזי בכיריים מושבת מזה חודשיים. ביום ביקורו של הטכנאי האחרון התקשרתי על מנת לתאם את הביקור הבא הובטח שיתואם ביקור ביום שישי על מנת שלא אפסיד שעות עבודה נוספות. היום תואם לי ביקור ליום ראשון בבוקר !!!!
כאשר מתקשרים לאלקטרה ישנו תקליט שמצהיר כי הם זכו בפרס השירות הטוב ???!!!! לא יאמן.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תיקון מיידי בשעות המתאימות לי בהן איני עובד |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אלקטרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|