פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר אלקטרה e646 פגום. נושא התלונה:
אלבסל חנה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏28 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
הזמנה דרך אבי סופר באינטרנט כתובת:
תיאור הבעיה:
קיבלנו מקרר פגום:
*ישנם כתמי שמש על הדלת
*הגומייה לא טובה.הדלת לא נסגרת.ישנם סימני דבק צהובים ליד הגומיה.
*לאחר יומיים המקפיא התחיל לטפטף והעלה קרח.המקרר הוא nofrost
פניתי לחברה,אלה שלחו לי תכנאי וזה הגיע ורשם מה הנזק בפינקס.
מאז אני רודפת אחריהם בטלפונים וכמובן צריכה להתמודד נפשית עם חוצפה והתחמקות.
הציעו לי להחליף דלתות..חוצפה שהם בכלל הציעו..
ולאחר שהתעקשתי לקבל את המגיע לי מלחתחילה..הם "הסכימו" להחליף לי לאחד חדש וכמובן שאין עכשיו במלאי.!!
לפצות אותי לא הציעו וגם לא רצו.."הם לא מבינים על מה?"
לשלוח לי מקרר דומה או יותר טוב שכן יש במלאי "לא בא בחשבון""את תקבלי בדיוק את מה שהזמנת"(אירוני-עכשיו אכפת להם שאקבל מה שהזמנתי)
וכל זה וסוכות מתקרב בעוד יומיים והזמנו את המקרר מלפני שבועיים במטרה להנות ממנו בחג דווקא.
שלא נדבר על העוגמת נפש שיש לי מכל הטלפונים הלא נעימים ומכל יום שעובר ואני צריכה לפתוח את המקרר המזעזע שניסו "לדחוף" לי.
יש להדגיש שאבי סופר נתנו לי את הטלפון של אלקטרה שאני אסתדר איתם.
הזמנתי מקרר א א ולא סוג ב תצוגה.הזמנה 71668
כספי(טלפונים) סוג הנזק :
פיצוי בהתאם מקרר חדש שיגיע עוד היום או מחר. פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה