פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוקד שירות הזמנת טכנאי להתקנת תנור חדש נושא התלונה:
בן דוד אבי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
מוקד שירות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום 18/10/2011 ביקשתי להזמין טכנאי להתקנת תנור סאוטר חדש שרכשו הורי
לבקשת המוקדנית נדרשתי לתת דגם התנור אך לא היה לי כי החשבונית לא אצלי.
והוסבר לה כי האבא חרש ומבוגר מאד ואין לי קשר טלפוני איתו אני גר בגן יבנה והוא גר בבת-ים .לכן אנא הזמיני טכנאי להתקנת תנור חדש ולא תקלה כשהטכנאי יגיע ימסור לה דגם .נתקלתי בקיר אטום ולא עזר כל מה שביקשתי ,ביקשתי לדבר עם אחראי מעליה לא הסכימה בעקשנות וזו זכותי הלגיטמית לקבל .

אתם מתהדרים באלופי השירות ולדעתי הפגינה אותה מוקדנית עם ההנחיות שלה לתואר "עלובי השירות ".אליפות זה לצאת מהריבוע ולדעת לפתור בעיות ולא להתקבע "ככה זה "
שכר טרחה של 150 ש"ח לחבר תנור חדש מחיר מופקע לכל הדעות ועוד כל הקשיים.מותר לציין עם חויית שירות שכזו לא ארכוש בעתיד מוצרי אלקטרה
ונמובן לא אמליץ על רכישה .
מהסיבה שאם ברכישה זו ההתנהגות מה יקרה במקרה תקלה???

שיהיה לכם חג שמח !!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
לשלוח טכנאי בהקדם לחיבור התנור לזוג מבוגרים מאד שתקוע להם באמצע הסלון ארגז ענק פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה